Haku
Viitteet 1-8 / 8
Kansantanssin tuotteistaminen palvelumuotoilua hyödyntäen
(2021)
Kehittämishankkeessa tutkittiin kansantanssin tuotteistamista tuotteistamalla kaksi kansantanssiin pohjautuvaa palvelua asiakaslähtöisesti. Kehittämishankkeen tavoite oli kuvailla kansantanssin tuotteistamista ilmiönä ja ...
Lämpimällä sydämellä Oulusta: Mitä lisäarvoa oma kaupunkimedia antaa Oulun kaupungin viestinnälle?
(2021)
Tässä opinnäytetyössä kirkastetaan Oulun kaupungin julkaiseman kaupunkimedia Mun Oulun keskeisiä vahvuuksia ja kohderyhmiä palvelumuotoilun keinoin. Tutkimukseni tavoitteena oli selvittää, missä asioissa kaupunkimedia ...
Mielenmaisemataulu: työssä jaksamisen kehittämistä taiteen keinoin
(2022)
Kehitin tässä opinnäytetyössä Mielenmaisemataulu-menetelmää. Mielenmaisemataulu-menetelmä koostuu hidastempoisen chill hop ja lo-fi-musiikin kuuntelusta ja taiteen tekemisestä vapaavalinnaisella tekniikalla. Menetelmän ...
Kulttuuriosuuskunta ILME - Millä keinoin osuuskunnan toimintaa voidaan kehittää?
(2021)
Opinnäytetyö käsitteli Kulttuuriosuuskunta ILMEen toiminnan kehittämistä. Osuuskunta on perustettu vuonna 2011. Se on toiminnaltaan monialainen, yhteisötaiteeseen ja taiteen soveltavaan käyttöön erikoistunut kulttuuriosuuskunta. ...
Kaikki yhdessä yksin: yhteisöllisyys virtuaalitapahtumassa
(2021)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin valtakunnallisen Arktiset Askeleet -tanssitapahtuman virtuaalista eArktiset-tapahtumaa. Tutkimuksen tarkoituksena oli tunnistaa ja kuvata merkittävimpiä tekijöitä, jotka vaikuttavat ...
Hakeutuvan kirjastotoiminnan kehittäminen Ylivieskan kirjastopalveluissa
(2023)
Opinnäytetyön aiheena on hakeutuvan kirjastotoiminnan kehittäminen Ylivieskan kaupunginkirjastossa. Hakeutuvaan kirjastotoimintaan kuuluu kirjastoautotoiminta, kotipalvelu sekä siirtokokoelmat. Tutkimus tehtiin, koska ...
Sairaanhoitajista Sirpaksi : sairaanhoitajan asiakasprofiilien muodostaminen palvelumuotoilun keinoin rekrytointiyrityksessä
(2022)
Opinnäytetyön aiheena on sairaanhoitajan asiakasprofiilit. Opinnäytetyössä haluttiin saada vastaus kysymykseen, millaisia asiakasprofiileja sairaanhoitajista voidaan koostaa. Tavoitteena oli tuottaa saadun aineiston pohjalta ...
Raahe-opiston tarjonnassa olevien tilauskurssien palvelukokemuksen parantaminen palvelumuotoilun keinoin
(2024)
Tässä kehittämistehtävässä käytettiin palvelumuotoilun keinoja Raahe-opiston tarjonnassa olevien myyntipalveluna toteutettavien tilauskurssien palvelukokemuksen parantamiseen. Muun muassa yritykset ja työyhteisöt pyytävät ...