Haku
Viitteet 1-10 / 16
Livs tackar - vi ses!
(Finlandssvenska teckenspråkiga r.f., 2020)
Lev i vårt språk (Livs) har varit och är ett stort projekt i Humanistiska yrkeshögskolan Humak under åren 2015–2020. Publicerad i Finlandssvenska Dövas Blad 1/2020. Layout Kristiina Fee.
Sallittu nuorille miehille - taide- ja kulttuurilähtöisiä toimintakokeiluja
(Suomen Nuorisoseurat, 2019)
Todistusvalinnoista valintakoekursseihin: Kuka valitsee, mitä ja miksi?
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2021)
Todistusvalinnoista valintakoekursseihin: Kuka valitsee, mitä ja miksi?
Viime viikkoina on käyty vilkasta keskustelua opiskelijavalinnoista. Erityisesti on kannettu huolta siitä, mikä merkitys ylioppilastodistuksen ...
Videon tekstitys – Tekstitystyökalut ja puheentunnistus
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2021)
Videon tekstitys – Tekstitystyökalut ja puheentunnistus
Aikaisemmassa Mitä huomioida tekstittämisessä? -blogikirjoituksessani keskityin siihen, miksi tekstittäminen on tärkeää sekä mitä siinä kannattaa ottaa ...
Kulttuurienvälinen kommunikaatio kuurojen kansainvälisissä yhteisöissä
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2021)
Ensimmäinen muistoni kansainvälistymisestä
Aloitin työurani Humanistisessa ammattikorkeakoulussa vuonna 2001 ja olin vielä melko kokematon kansainvälisyyden saralla. Työhöni kuului mahdollisuus käydä kansainvälisissä ...
Yhteisöllistä oppimista verkossa
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2021)
Yhteisölliselle osaamiselle on juuri nyt erityisen paljon tarvetta, kenties enemmän kuin koskaan. Olemme olleet puolitoista vuotta monella tavalla erikoisissa oloissa, vähäisin sosiaalisin kohtaamisin.
Ammattikorkeakoulussamme ...
Videon tekstitys – Mitä huomioida tekstittämisessä?
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2021)
Videon tekstitys – Mitä huomioida tekstittämisessä?
Digipalvelulaki määrää meidät tekstittämään videoita. Tämän lain taustalla on saavutettavuusdirektiivi. Yksi tehtäväni on ollutkin tekstittää videoita. Kun kesän alussa ...
Kohtaamisia
(2021)
Kohtaamisia
”Nuorten kanssa työskennellessä opin, että kohtaamiseen kannattaa panostaa.” Yhteisöpedagogiopiskelija ja OppiJana-hankkeen hanketyöntekijä Mikael kiteyttää kulunutta syksystä. OppiJana-hankkeessa vahvistetaan ...