Haku
Viitteet 1-4 / 4
Etätyössä työhyvinvoinnin ehdoilla Verohallinnossa
(2021)
Hallituksen keväällä 2020 tekemän linjauksen mukaisesti julkisen sektorin työntekijät siirtyivät etätöihin työtehtävien niin salliessa. Etätyöhön siirryttiin laajasti kaikilla sektoreilla. Etätyössä opittiin työskentelemään ...
Kuormittavuus- ja pitovoimatekijät puhelinpalvelussa
(2022)
Verohallinnon puhelinpalvelussa on todettu henkilöstön vaihtuvuutta, jolla on lukuisia negatiivisia vaikutuksia organisaatioon, yhteisöön ja yksilöön. Vaihtuvuus aiheuttaa muun muassa jatkuvaa rekrytointia, perehdytystä ...
Markkinakatsaus: puhelin- ja asiakaspalvelun kehittäminen
(2024)
Tässä opinnäytetyössä Opinnäytetyön tavoitteena on tuottaa tietoa, miten Verohallinnon puhelinpalvelun ja asiakaspalvelua voitaisiin kehittää tulevaisuudessa. Opinnäytetyön tarkoituksena on kartoittaa markkinoita, millaisia ...
Uuden yrittäjän neuvonnan ja ohjauksen kehittäminen Verohallinnossa
(2024)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantaja on Verohallinto. Toimeksiantajan strategisena tavoitteena on verotulojen varmistaminen, oikeudenmukaisesti toimitettu verotus ja positiivinen asiakaskokemus. Toiminnan perustana on aito ...