Haku
Viitteet 1-9 / 9
Markkinoinnista potkua liiketoimintaan
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on kehittää kohdeyrityksen markkinointia konkreettisilla toimilla, jotta yrityksen asiakasvirta kasvaisi ja kannattavuus paranisi. Kohdeyritys on aloittanut toimintansa uudelleen uuden ...
Paikallishistorian hyödyntäminen Ruka-Kuusamon matkailussa
(2021)
Tekijä(t): Kallunki Tiia
Työn nimi: Paikallishistorian hyödyntäminen Ruka-Kuusamon matkailussa
Tutkintonimike: Tradenomi (AMK) Liiketalous
Asiasanat: historia, matkailumarkkinointi, paikallishistoria, palvelumuotoilu, ...
Uusasiakashankinnan kehittämissuunnitelma DeeKoolle
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda uusasiakashankinnan kehittämissuunnitelma kohdeyritykselle nimeltä
DeeKoo. Opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia suunnitelma, joka olisi käytännönläheinen ja hyödyllinen yrityksen ...
Customer Research for the International Services of the City of Kajaani
(2021)
The purpose of this thesis was to study how people with an immigration background living in Kainuu search for information on the services provided by the City of Kajaani. The thesis was commissioned by the International ...
Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiirin työterveyshenkilöstön markkinointiosaamisen kehittäminen
(2022)
Opinnäytetyön toimeksiantajana oli HUS Työterveys ja aiheena oli HUSin työterveyshenkilöstön markkinointiosaamisen kehittäminen. Opinnäytetyön tavoitteena oli saada selville HUS Työterveyden henkilöstön markkinointiosaamisen ...
Toimintasuunnitelma osaavan työvoiman saatavuuden varmistamiseksi Kuusamon, Taivalkosken ja Posion muodostamalla työssäkäyntialueella
(2022)
Tämän opinnäytetyön tilaajana on Koillis-Suomen kehittämisyhtiö Naturpolis Oy. Naturpolis toimii päätoteuttajana Mahdollisuuksien pohjoinen – JobBoost Koillis-Suomi (myöhemmin JobBoost) hankkeessa ja hankkeen yhtenä tehtävänä ...
Markkinointisuunnitelman malli yksinyrittäjälle: case Sisustus Coocos
(2023)
Tiivistelmä
Tekijä: Asunmaa Kirsi
Työn nimi: Markkinointisuunnitelman malli yksinyrittäjälle: Case Sisustus Coocos
Tutkintonimike: Restonomi (AMK), matkailun koulutusohjelma
Asiasanat: markkinointi, markkinointisuunnitelma, ...
Henkilöbrändin kehittäminen Instagramissa
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on perehtyä henkilöbrändäykseen ja Instagramin ammattimaisempaan käyttöön. Opinnäytetyössä perehdytään henkilöbrändäyksen kehittämisen keskeisimpiin tekijöihin ja
paneudutaan Instagram- ...
Asiakaskeskeisyyden kehittäminen verkkokaupalle liiketoimintamuotoilua hyödyntämällä – suuntana asiakastoimintamalli
(2023)
Tämän kehittämistyön aiheena on asiakaskeskeisyyden kehittäminen verkkokaupalle. Työn lähestymistapa on tapaustutkimus (case study research). Kehittämistyön tehtävänä on löytää kohdeverkkokaupan (anonyymi) arvonlähteitä ...