Haku
Viitteet 1-5 / 5
Aloittavan yrityksen brändin ja digitaalisen markkinoinnin rakentaminen
(2021)
Tämä opinnäytetyö tehtiin toiminnallisena ja työn keskeisenä tavoitteena oli aloittavan yrityksen brändin ja digitaalisen markkinoinnin rakentaminen. Työssä ei ollut toimeksiantajaa vaan työ on tarkoitettu opinnäytetyön ...
Brändin kansainvälistäminen Ruotsin markkinoille digimarkkinoinnin avulla Case: Utua Finland Oy
(2020)
Yritykset kansainvälistyvät monista eri syistä. Kansainvälistyminen tarjoaa yrityksille mahdollisuuden liiketoiminnan merkittävään laajentamiseen ja jopa moninkertaistamiseen. Kansainväliset markkinat houkuttelevat uusia ...
Developing Brand Identity: Case Ruin City Rollers
(2019)
Branding is an important part of organizations’ marketing efforts and holds the key to successful differentiation from competitors and effective value communication.
The objective of this thesis was to discover how ...
Toimintasuunnitelma osaavan työvoiman saatavuuden varmistamiseksi Kuusamon, Taivalkosken ja Posion muodostamalla työssäkäyntialueella
(2022)
Tämän opinnäytetyön tilaajana on Koillis-Suomen kehittämisyhtiö Naturpolis Oy. Naturpolis toimii päätoteuttajana Mahdollisuuksien pohjoinen – JobBoost Koillis-Suomi (myöhemmin JobBoost) hankkeessa ja hankkeen yhtenä tehtävänä ...
Kajaanin kaupungin matkailututkimus
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, millaisia mielikuvia Kajaanissa vierailleilla suomalaisilla matkailijoilla on muodostunut kaupungista. Lisäksi selvitettiin mitä tapahtumia, nähtävyyksiä sekä elämyksiä matkailijat ...