Haku
Viitteet 1-3 / 3
Konenäön hyödyntäminen pelien kenttärakennuksessa
(2020)
Työn tavoitteena oli kuvata konenäön teoriaa ja miten sitä voidaan hyödyntää pelinkehityksessä. Ajatus näiden konseptien yhdistämiseen tuli tämän alueen vähäisen tutkimuksen vuoksi. Automaatio lisääntyy ja pelimoottorit ...
Tekoälyn soveltaminen sulautetussa laiteympäristössä
(2023)
Tämä opinnäytetyö tehtiin Kajaanin ammattikorkeakoulun tilauksesta. Sen keskeisiä aihepiirejä ovat tekoäly, koneoppiminen, neuroverkot, sulautettu tekoäly, reunalaskenta ja sulautetut järjestelmät. Opinnäytetyön tavoitteena ...
Maastohiihtosuksen voiteen suositteleminen keliolosuhteen mukaan
(2024)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli yrittää kehittää koneoppimisalgoritmi, joka pystyisi suosittelemaan maastohiihdossa käytettäviä luistovoiteita keliolosuhteen perusteella. Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Jyväskylän ...