Haku
Viitteet 1-3 / 3
Tasohyppelypeli Godot-pelimoottorilla
(2020)
Työn tavoitteena oli tutkia Godot-pelimoottorin pääpiirteitä ja toimintoja ja vertailla niitä Unity-pelimoottorin kanssa sekä luoda 2D-tasohyppelypeli Godotilla. Työn aihe syntyi kiinnostuksesta etsiä vaihtoehto ...
Laadukkaan eModuulin saavutettavuus
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää opintomoduulien ja niiden sisältöjen ja rakenteiden saavutettavuutta opiskelijan näkökulmasta ja luoda havaintojen pohjalta opettajille ohjeistus siitä, kuinka he voivat luoda ...
Erilaiset ketterät menetelmät
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, kuinka erilaiset ketterät ohjelmistokehityksen menetelmät eroavat toisistaan, mitä niissä on yhteistä ja voiko useampia menetelmiä käyttää yhdessä. Lisäksi selvitettiin menetelmien ...