Haku
Viitteet 1-10 / 32
Asiakastyytyväisyystutkimus Case: Cprime
(2022)
Huhtikuussa 2020 Covid-19-pandemia pakotti Cprimen järjestämään tulevia koulutuksia etäyhteydellä luokkahuoneessa toteutettavan koulutuksen sijaan. Täysin uusi opetusympäristö kouluttajille vaati paljon työtä ja nopeaa ...
Asiakastutkimus naistenvaateliikkeelle : ostopäätökseen vaikuttavat tekijät
(2022)
Työssä tehtiin asiakastutkimus naistenvaateliikkeelle. Yritys on keskittynyt selektiivisesti jaettujen merkkivaatteiden, -asusteiden ja -kenkien myyntiin. Työn tarkoituksena oli selvittää, mitkä tekijät tuovat asiakkaat ...
Hämeenlinnan Lentopallokerho Spectators’ Motivational Factors To Attend Sports Events
(2022)
This thesis aimed to find out what motivates fans in Hämeenlinna to attend Hämeenlinnan Lentopallokerho volleyball sports events. Individuals from Finland, visitors to the games, and followers of the Hämeenlinnan Lentopallokerho ...
Varainhankintatoiminnan kehittäminen ja markkinointi osana yrityksen uusasiakashankintaa
(2022)
Opinnäytetyön toimeksiantaja on Suomen Devtec Oy, joka maahantuo ja jalostaa pyyhintätuotteita. Yrityksen tavoitteena on lisätä ja kehittää uusasiakashankintaa. Varainhankintatoiminta on yksi valittu keino tavoitteen ...
Videon vaikutus työnantajabrändiin
(2022)
Videoiden merkitys laajenee jatkuvasti nykyajan markkinoilla, sillä videot kattavat suurimman osan internetissä käyvästä viestinnästä. Video on todettu tehokkaaksi keinoksi edistää organisaatioiden liiketoimintaa ja brändiä. ...
Nuorten aikuisten kattauksiin vaikuttavat tekijät
(2022)
Aika vähän tiedetään, millä perusteilla nuoret aikuiset luovat kodin viihtyisyyttä, esimerkiksi kattausta. Opinnäytetyössä tutkittiin, mikä viehättää suomalaisia nuoria, 21–30-vuotiaita aikuisia, kattauksessa. Lisäksi ...
Oppimispalvelun kaupallistaminen
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda rautalankamalli kaupallistamisen oppimispalvelusta, toimeksiantajalle, joka oli Hämeen ammattikorkeakoulu. Opinnäytetyöstä selviää mitä on kaupallistaminen, mitä kaupallistamisen ...
Asiantuntijaorganisaation liiketoiminnan uudistaminen : kouluttaminen osana asiantuntijan työtä
(2022)
Työn tarkoituksena on selvittää kuinka Solar Simulator Finland Oy:n
asiantuntijuudesta muodostetaan hyödyllinen ja mielenkiintoinen koulutus
sekä kuinka koulutus toteutetaan. Työssä tutkitaan myös mahdollisten
ennakkokäsitysten ...
Smart Foodbox -liiketoiminnan suunnittelu
(2022)
Tämä opinnäytetyö tuotettiin yhdessä opiskelijan Sonja Kauppi kanssa. Opinnäytetyö jaettiin kahteen osaan, tekniseen suunnitteluun ja liiketoiminnan suunnitteluun, joista Karoliina Lindholm kirjoitti liiketoiminnan ...
Saavutettavuuden edistäminen sosiaalisen median julkaisuissa : case: Hämeen ammattikorkeakoulu
(2022)
Tavoitteena tässä toiminnallisessa opinnäytetyössä oli tutkimuksen kautta löytää keinoja, joilla saavutettavuuden toteuttamista voisi helpottaa sisältömarkkinoijien työssä. Työn tuloksena syntyi infograafeja, joissa ...