Haku
Viitteet 1-7 / 7
Enhancing Creativity on an Individual and a Business Level. A reflexive Analysis.
(2021)
The aim of this research is to reflect, what is creative thinking, how could it be enhanced, and what factors should be considered when starting to enhance it. Numerous studies and research can be found about creativity, ...
Apuaperkele, kriisi! IIKK-malli ja kriisiviestintäkeinot julkisissa kohuissa ja kriiseissä
(2018)
Opinnäytetyön aiheena on IIKK-malli ja kriisiviestinnän keinot julkisissa kohuissa ja kriiseissä. IIKK-malli on kriisin kehittymisen malli, joka pohjaa neljään vaiheeseen (ilmiö, issue, kohu ja kriisi).
Opinnäytetyön ...
Podcastien tuotannon kehittämissuunnitelma Koulutuskeskus Salpaukselle
(2020)
Tässä opinnäytetyössä perehdytään ja kehitetään oppilaitoksen podcastien tuotantoa. Tavoitteena on luoda kehittämissuunnitelma oppilaitoksen tuottamille podcasteille sisäiseen viestintään. Podcastien kohderyhmänä ovat ...
Tilaaja-tuottajamalli ja sen vaikutukset tuottavuuteen terveyspalveluissa
(2019)
Tämä opinnäytetyö on kirjallisuuskatsaus, jonka avulla selvitetään, onko tilaaja-tuottajamallilla vaikutuksia terveydenhuoltopalvelujen osalta. Kirjallisuuskatsaus koostuu suomalaisista ja ulkomaisista artikkeleista ja ...
Informaatiovaikuttamisen keinot kansainvälisessä kontekstissa
(2023)
Tutkimuksessa tarkasteltiin konfliktissa olevien maiden ulkoministeriöiden tai sellaisiksi nimettyjen tahojen Twitter-viestintää (nyk. palvelu X) yhden viikon ajan marraskuussa 2023. Tavoitteena oli tutkia, mitä ...
The possibilities of a digital marketing plan for freelance writers' online visibility
(2021)
Tämä opinnäytetyö on toiminnallinen opinnäytetyö, jossa pyritään kartoittamaan digitaalisen markkinointisuunnitelman käyttöä ja tietämystä aiheesta freelance-kirjoittajien keskuudessa. Työn taustalla on kirjoittajan oma ...
Resistance in Organizational Change and Impact of Leader's Internal State on Employees : Case Study on Finnish SME
(2024)
Organisaatiomuutokset voivat ilmetä hyvinkin eri tavoin, ja varsinkin merkittävät organisaatiomuutokset voivat herättää tunnereaktioita sekä johtajissa että työntekijöissä. Tunnereaktiot vaihtelevat positiivisista ...