Haku
Viitteet 1-7 / 7
Sponsorimarkkinointi jääkiekon Liigassa : case Hockey-Team Vaasan Sport
(2024)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia Hockey-Team Vaasan Sport Oy:n toimeksiannosta yhtiön sponsorikumppaniverkoston mielipiteitä yhteistyön nykyisestä tasosta ja sen mahdollisesta jatkamisesta. Tutkimuksella haluttiin ...
Vaikuttajamarkkinoinnin vaikutus kuluttajan kansainvälisiin ostopäätöksiin
(2024)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tutkia vaikuttajamarkkinoinnin vaikutusta kuluttajien kansainvälisiin ostopäätöksiin. Työn tavoitteena on tutkia kattavasti kyselyn avulla, miten erilaiset tekijät vaikuttavat kuluttajien ...
TikTokin vaikutus nuorten naisten ostokäyttäytymiseen Suomessa
(2024)
Tämä opinnäytetyö tutki TikTokin vaikutusta nuorten 16–24- vuotiaiden naisten ostokäyttäytymiseen. Työn tutkimusongelmana toimi halu saada tietää TikTokin vaikutuksesta nuorten naisten ostokäyttäytymiseen sekä impulssiostamiseen ...
Markkinointisuunnitelma aloittavalle vaatealan yritykselle
(2024)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda markkinointisuunnitelma, jota yritys voi hyödyntää liiketoimintansa käynnistämisessä. Markkinointisuunnitelma suunniteltiin aloittavalle vaatealan yritykselle. Aiheen valintaan vaikutti ...
Markkinointi Twitch-suoratoistopalvelussa - katsojien kokemukset
(2024)
Tämän opinnäytetyön tutkimusongelmana oli selvittää, millaisia kokemuksia Twitchin käyttäjillä on alustalla tapahtuvasta markkinoinnista ja millä tavoin markkinointi vaikuttaa heidän katselukokemukseensa. Tavoitteena oli ...
Henkilöbrändin rakentaminen ja ansainta Youtubessa
(2024)
Tässä opinnäytetyössä on tarkoituksena saada selville, miten tubettaja rakentaa kestävän ja hyvän henkilöbrändin itselleen, ja kuinka saada mahdollisesti tienattua elantonsa sisällöllään. Tavoitteena on saada tietoa ...
Brändin tunnettuus asiakashankinta prosessissa : Case Female Founders Suomi
(2024)
Brändi vaikuttaa yrityksen menestymiseen. Ilman brändiä yritys ja sen tuotteet tai palvelut eivät erotu. Brändi on paljon muutakin kuin logo tai tuote. Brändi koostuu myös kohderyhmän mielikuvista ja brändin aineettomat ...