Haku
Viitteet 1-10 / 29
Ostopolku- ja tuoteasetteluratkaisut kirjakaupassa
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena on kuvata myyjän työtä ja työtehtäviä kirjakaupassa, sekä selvittää, onko tuotteen myyntipaikan siirtämisellä vaikutusta sen myyntiin tai asiakkaan ostopolkuun. Opinnäytetyön tutkimuskysymykset ...
Markkinointisuunnitelma pienyritykselle CAR CARE - Vaasa
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kerätä ja analysoida tietoa pienyrityksen CAR CARE – Vaasan markkinoinnista, asiakkaista, asiakashankinnasta sekä luoda heille räätälöity markkinointisuunnitelma saamamme tiedon avulla. ...
Markkinointisuunnitelma Case HevosOnni
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli luoda markkinointisuunnitelma toimeksiantona hevostarvikkeiden verkkokaupalle. Markkinointisuunnitelman avulla haluttiin lisätä yrityksen brändin tunnettavuutta sosiaalisessa mediassa, ...
Itsepalveluasioinnin analysointi ja kehittäminen jäteasemilla : case Rosk’n Roll
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia asiakkaiden tyytyväisyyttä Rosk’n Rollin itsepalveluasiointiin jäteasemilla sekä vaarallisen jätteen automaattikonteilla. Asiakastyytyväisyyden selvittämiseksi luotiin asiakaskysely, ...
Brändin tunnettuuden vahvistaminen markkinointiviestinnän avulla Case: OmaSp Stadion
(2023)
Tässä opinnäytetyössä tavoitteena oli selvittää brändin tunnettuuden vahvistamista markkinointiviestinnän avulla. Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi seinäjokelainen tapahtumapaikka OmaSp Stadion. Työn tarkoituksena oli ...
Lanseeraussuunnitelma uudelle tuoteryhmälle
(2023)
Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi rakennuskonevuokrausalan yritys. Yritys X halusi lanseerata uuden työmaapalvelun ja toivoi tähän markkinointisuunnitelmaa sekä yleistä selvitystä yrityksen lanseerausprosessin tilasta, ...
Markkinointisuunnitelma Case: Kahvila Seela
(2023)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona pirkanmaalaiselle kahvilalle Kahvila Seelalle. Tavoitteena oli selvittää miten Kahvila Seela pystyisi lisäämään yrityksen ja brändin näkyvyyttä markkinoinnin avulla. ...
Ulkoisen työnantajakuvan markkinointi - Mikä tekee työnantajasta houkuttelevan?: case LähiTapiola Pohjanmaa
(2023)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin, mitä asioita kaupallista alaa opiskelevat korkeakouluopiskelijat arvostavat työnantajassa. Tutkimuksen avulla selvitettiin myös, mistä sosiaalisen median kanavista kohderyhmän tavoittaa ...
Suomalaisten elintarvikeyritysten brändäys ja tuotteen kehittyminen luksustuotteeksi
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on laatia toimeksiantajayritykselle ohjeet siihen, mitä yrityksen brändiltä ja luksustuotteelta vaaditaan, jotta toinen yritys voi hakea heidän luomaansa Super Jacht Food ohjelmaansa mukaan. ...
Maatilamatkailu: Lemettilän tilan markkinointi tulevaisuudessa
(2023)
Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Keski-Suomessa toimiva maatilamatkailualan yritys, Lemettilän Tila. Opinnäytetyön tarkoituksena on laatia markkinointisuunnitelma toimeksiantajalle. Tavoitteena on identifioida ne ...