Haku
Viitteet 1-10 / 17
Sosiaalisen median markkinointi: case Sakea
(2020)
Sosiaalisen median vaikuttajamarkkinointi on tuore, mutta vahvasti kasvussa oleva, tehokkaaksi koettu markkinoinnin haara. Tämän tutkimuksen tarkoituksena on ollut selvittää sosiaalisen median vaikuttajamarkkinointipalveluita ...
Digitalisaation vaikutukset PK-yrityksen markkinointiin
(2021)
Tutkimus on tehty toimeksiantona Seinäjokiselle PK-Myynti nimiselle yritykselle. Päätavoitteena oli tutkia asiakkaiden ajatuksia yrityksen nykyisestä tavasta markkinoida ja löytää kehittämiskohteita ja uudistusmahdollisuuksia ...
Markkinointisuunnitelma pienyritykselle CAR CARE - Vaasa
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kerätä ja analysoida tietoa pienyrityksen CAR CARE – Vaasan markkinoinnista, asiakkaista, asiakashankinnasta sekä luoda heille räätälöity markkinointisuunnitelma saamamme tiedon avulla. ...
Elektroninen urheilu osana yritysten markkinointiviestintää
(2021)
Elektroninen urheilu on tällä hetkellä hyvin nopeasti kasvava ala ja onkin ennustettu, että elektroninen urheilu voisi mahdollisesti ohittaa perinteisen urheiluteollisuuden vuosikymmenen loppuun mennessä. Tämä opinnäytetyö ...
Miten Vaasan ammattikorkeakouluun saadaan insinööriopiskelijoita eri puolelta Suomea?
(2021)
Tutkimuksessa tarkoituksena oli lähteä ratkaisemaan, miten Vaasan ammattikorkeakouluun saataisiin lisää insinööriopiskelijoita yli 100:n kilometrin päästä Vaasasta. Tutkimuksessa haastateltiin Vaasan ammattikorkeakoulun ...
Miten teknisesti monimutkaisia tuotteita mainostetaan kuluttajille? : Case Vilpe Oy
(2022)
Tutkimuksessa tutkitaan, miten toimeksiantajayritys Vilpe Oy:n kohderyhmään kuuluvat kuluttajat reagoivat Vilpen mainontaan ja millainen on heidän ostopäätösprosessinsa. Tavoitteena on selvittää kuluttajien asenteita Vilpen ...
Nuorten näkemys Instagram-markkinoinnista
(2022)
Tämä opinnäytetyö käsittelee Instagramissa päivittäin tapahtuvaa markkinointia
sekä sitä, miten nuoret aikuiset kokevat sen. Tavoitteena on tutkia, miten 18–25-vuotiaat nuoret aikuiset kokevat kohtaamansa markkinoinnin ...
Tuotelanseerauksen Markkinointisuunnitelma
(2021)
Tämä opinnäytetyö on tehty toimeksiantona kattoturvatuotteita ja sadevesijärjestelmiä valmistavalle Piristeel Oy:lle. Opinnäytetyö tutki markkinoinnin toimenpiteitä lanseerausprosessin aikana ja toimeksiantajayrityksen ...
Turnausmainos: case FC Sport Vaasa
(2022)
Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi vuonna 2013 perustettu vaasalainen jalkapalloseura FC Sport Vaasa, joka on yksi Suomen suurimmista tyttöjalkapalloon erikoistuneista urheiluseuroista. Seura tarjoaa elämän pituisia ...
Markkinointisuunnitelma Case: Nuuca Line
(2022)
Opinnäytetyön toimeksiantajana on Pohjanmaalla toimiva henkilökuljetus yritys Nuuca Line. Työn tarkoituksena on laatia yrittäjälle markkinointisuunnitelma. Työn tavoitteena on luoda toimeksiantajalle kattava opas markkinoinnin ...