Haku
Viitteet 1-10 / 16
X ja Y-sukupolven edustajat esimiehinä ravintolassa : Ristiriitoja vai yhdessä tekemistä ja oppimista
(Vaasan ammattikorkeakoulu, 2015)
Keskustelevat ja toisilleen rakentavaa palautetta antavat esimieskollegat on koko työyhteisön kantava voimavara, koska usein on niin, että tiedämme enemmän kuin pystymme kertomaan. Tällä tutkimuksella haluttiin osoittaa, ...
Pienpanimotuoteko luksustuote? : Pienpanimokuluttajien kuluttajaprofiili
(Vaasan ammattikorkeakoulu, 2015)
Pienpanimotuotteiden ja lähiruuan kysyntä on kasvanut räjähdysmäisesti ja sen oletetaan aina vain kasvavan. Työn tavoitteena oli tutkia kuluttajien ostokäyttäytymistä ja selvittää minkälainen on tyypillinen pienpanimokuluttaja. ...
Lähiöravintola - julkinen olohuone
(Vaasan ammattikorkeakoulu, 2015)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan case-yritys Bar & Cafe Perätuvan asiakkaiden mielipiteitä liikkeestä ja sitä miksi he siellä käyvät. Tavoitteena on myös kartoittaa yrityksen ja asiakkaiden sosiaalista puolta. Työn teoriaosuus ...
A Market Research Study for Establishing an African Restaurant in Vaasa
(Vaasan ammattikorkeakoulu, 2015)
The aim of this research was to ascertain the level of interest in a West-African Restaurant in Vaasa. This was done by studying the overall mindset of Finns living in Vaasa toward African food in general and West African ...
Health risks of being a chef and its effects on chefs and the restaurant business
(Vaasan ammattikorkeakoulu, 2015)
The aim of the research was to find out the prevalence of stress and musculoskeletal diseases namely back pain, neck pain and leg pain of cooks in restaurant kitchens. The reasons for the health problems, their manifestation ...
The Influence of Social Media on Establishing A Restaurant's Image nd Reputation : Case study The Kafe Village Restaurant
(Vaasan ammattikorkeakoulu, 2015)
The aim of this research was to study the impacts of social media on contributing to the brand building process. The research focused on The Kafe Village’s activities on social media in order to evaluate the restaurant’s ...
Development of sevice quality to enhance customers satisfaction
(Vaasan ammattikorkeakoulu, 2015)
In the fast growing economy worldwide, the service sector is dominating; in Finland the biggest percentage contributed to national GDP is the service sector with 68%. This will create the opportunity to improve service ...
Work orientation and follow-up : Case company ABC Vaasa
(Vaasan ammattikorkeakoulu, 2015)
The aim of this survey was to find out the main objectives, which cause the problems and difficulties in work orientation. Wide amount of employees, working in a shifts and wide range of work tasks are causing difficulties ...
Ravintolan asiakkaiden kiinnostus ruokatrendejä kohtaan
(Vaasan ammattikorkeakoulu, 2015)
Ruokatrendit kiinnostavat ihmisiä koko ajan enemmän. Ruokavalinnalla ravintolassa voidaan osoittaa kuuluvansa johonkin tiettyyn sosiaaliluokkaan ja osoittaa kannattavamme jotakin tiettyä ruokavaliota esimerkiksi sen ...
Kundnöjdhetsundersökning vid Tropiclandia
(Vaasan ammattikorkeakoulu, 2015)
Syftet med detta lärdomsprov var att undersöka kundnöjdheten vid nöjesbadet Tropiclandia. Tyngdpunkterna låg på att undersöka kundnöjdheten gällande öppethållningstiderna, prissättningen och restaurangtjänsterna under ...