Haku
Viitteet 1-10 / 24
Palauteprosessien kehittäminen asiantuntijaorganisaatiossa
(2020)
Opinnäytetyön aihe on sisäisten palauteprosessien kehittäminen asiantuntijaorganisaatiossa ja työ on tehty toimeksiantona OP Ryhmälle, jossa on käynnissä merkittävä työkulttuurin muutos kohti Enterprise Agile -mallin ...
Palveluorganisaation johtaminen yhden valvomon tehtaassa
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli luoda johtamisen organisaatio- ja toimintamalli palveluorga-nisaatioon Valio Oy:n Joensuun tehtaalle. Tehtaan automaatiouudistuksen myötä eri prosessien valvomot yhdistetään tulevaisuudessa ...
Työntekijän sitoutuminen organisaatioon
(2021)
Henkilöstön motivaatio on nykyisin erittäin tärkeää jokaiselle yritykselle, koska motivoitunut työntekijä auttaa yrityksen menestyksessä ja houkuttelee yritykseen parhaita työntekijöitä. Yrityksen kannattaa panostaa ...
Tuotantolaitoksen elinkaaren hallinta osana kunnossapidon ja tuotannon johtamista
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia tuotantolaitoksien elinkaarenhallintaan liittyviä elementtejä ja tekijöitä. Suomen metsäteollisuudella on tarve tietää tuotantolaitteistojen jäljellä oleva käyttöikä ja milloin ...
Kansaneläkelaitoksen sisäisen yhteistyön kehittäminen asiakaskokemuksen parantamiseksi
(2021)
Asiakaskokemus ja sen kehittäminen ovat merkittävässä roolissa yrityksen menesty-misen kannalta yrityksen toimialasta riippumatta. Asiakaskokemukseen vaikuttavat monet asiat yrityksen strategiasta aina toimintaan ...
Arvopohjaisen myyntiprosessin kehittäminen osaksi osaamisen johtamista yritys X:ssä
(2020)
Opinnäytetyö on osa Yritys X:n henkilöstön osaamisen kehittämistyötä, jossa on tutkittu myynnin tekemisen nykytilaa. Tarkoituksena on tutkia, selvittää ja luoda arvopohjainen myyntiprosessi tukemaan yrityksen laadukasta ...
Esimies itseohjautuvan tiimityön tukena
(2020)
Itseohjautuvuus on nykyään suosittu toimintamalli monessa organisaatiossa. Organisaatiorakenteita madalletaan ja vastuuta siirretään yhä enemmän itseohjautuville tiimeille. Tämän myötä myös perinteiset esimiesten roolit ...
Puheeksiottamisen kehittäminen ja mallit pk-yrityksissä
(2021)
Puheeksiottamisen aiheet ovat organisaatiosta tai toimialasta riippumatta samat. Niihin
liittyy työkyvyn heikkenemistä, huolta työntekijän jaksamisesta tai työyhteisön ristiriitoja.
Ongelmat organisaation koosta riippumatta ...
Työhyvinvoinnin johtaminen työntekijän, työyhteisön, esihenkilön ja organisaation näkökulmasta
(2023)
Sosiaali- ja terveysalan henkilöstöpulan vuoksi eri organisaatiot joutuvat kilpailemaan työntekijöistä yhä enemmän. Työhyvinvoinnilla on suuri merkitys sosiaali- ja terveysalan organisaatioiden houkuttelevuudessa ja ...
Motivaation ja sitoutumisen merkitys työssä nyt ja tulevaisuudessa päivittäistavarakaupan alalla: kuinka turvata organisaation kilpailukyky työnantajana
(2023)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin päivittäistavarakaupan organisaation kokeneiden työntekijöiden motivaatiota ja sitoutumista työhön sekä työnantajaan. Opinnäytetyön tarpeellisuus lähti toimeksiantajan havainnosta henkilöstön ...