Haku
Viitteet 1-10 / 21
Parfyymisarja Princess Sigrid
(2020)
Tässä opinnäytetyössä käsitellään visuaalista suunnittelua ja brändäystä. Työ sisältää suunnittelun taustaa varten myös prinsessa Sigrid Eriksdotter Vaasan historiaa sekä lyhyesti parfyymien historiaa. Tavoitteeni on saada ...
ASIAKASTYYTYVÄISYYSTUTKIMUS JOENSUUN KAUPUNGIN MAINOSPAIKOISTA TAPAHTUMAJÄRJESTÄJILLE
(2020)
Tämä opinnäytetyö käsittelee Joensuun alueen tapahtumajärjestäjien tyytyväisyyttä mainospaikkoihin. Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Joensuun kaupungille. Heillä oli tarve tällaiselle asiakastyytyväisyystutkimukselle, ...
Markkinoinnin vuosikello suomalaisissa talviurheilutapahtumissa
(2021)
Opinnäytetyön aiheena oli markkinoinnin vuosikello suomalaisissa talviurheilutapahtumissa, ja sen toimeksiantajana oli Kontiolahden Urheilijat ry. Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda yhtenäinen ja tapahtumien tavoitteiden ...
Markkinointisuunnitelma yritykselle Dormakaba Suomi Oy
(2023)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena on laatia markkinointisuunnitelma yritykselle Dormakaba Suomi Oy. Dormakaba Suomi Oy on turvallisuusalan yritys. Markkinointisuunnitelmaa on tarkoitus käyttää yrityksen ...
Markkinointisuunnitelma - Case: TuutSie
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa toiminnallinen markkinointisuunnitelma TuutSie-yritykselle. Markkinointisuunnitelma avustaa yritystä markkinointitoimenpiteiden ja verkkotyökalujen kanssa. TuutSie on aloittava yritys, ...
Personoitu video vuonna 2021
(2021)
Työssä tarkastellaan personoidun markkinoinnin ja personoidun videon käyttöä nykypäivän digitaalisessa markkinoinnissa sekä niiden tulevaisuuden näkymiä. Työn tarkoitus on selvittää, mitä personointi on, miksi ja miten ...
Tekoälyn vaikutus digimarkkinointiin
(2023)
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tarkastella tekoälyn vaikutusta digimarkkinoinnissa perusteellisesti. Opinnäytetyössä tarkastellaan tekoälyn historiaa ja sen kehitystä markkinointialalla. Pyrin ymmärtämään, ...
Päiväkirjamuotoinen opinnäytetyö lanseerausvaiheen brändäyksestä
(2023)
Tämän päiväkirjamuotoisen opinnäytetyön tavoitteena oli syventyä markkinoinnin asiantuntijana ja yrittäjänä yrityksen lanseerausvaiheen brändäyksen eri osa-alueisiin ja ymmärtää, miten teoria ja käytäntö linkittyvät ...
OVV Asuntopalvelut - Kilpalija-analyysi
(2022)
Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Joensuun OVV Asuntopalvelut. Työn tavoitteena oli laatia toimeksiantajalle kilpailija-analyysi sen suurimmista kilpailijoista. Teoria osuudessa selvitettiin erilaisia kilpailuanalyysin ...
Markkinointisuunnitelma rauta- ja rakennusalan vähittäiskaupalle
(2022)
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tavoite oli luoda markkinointisuunnitelma pienyritykselle, joka toimii rakennusalanvähittäiskauppana. Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona toiminnallisena opinnäytetyönä. Yrityksen käytössä ...