- Selaus nimekkeen mukaan Saimaan ammattikorkeakoulu
Viitteet 486-505 / 3691
-
Development of the Pressure Screen Foil
(Saimaan ammattikorkeakoulu, 2013)The purpose of the research was to develop new foils model for headbox screen on higher consistency level of the feed flow than foil that is used today with target feed/accept consistency being approximately 2.0%. However, ... -
The development of the typical roof structure project based on trusses made of roll-welded RHS pipes
(Saimaan ammattikorkeakoulu, 2013)The purpose of the work was to standardize the production of roof structures based on trusses maded of roll-welded RHS pipes. Serieses of trusses with 15-30 m span, 1,5, 1,8 and 2,1 m in height and with 2 different structural ... -
Development of work safety and quality control on a building site
(Saimaan ammattikorkeakoulu, 2010)The purpose of the investigation was to define work safety and quality control procedures on building site in the earliest stages of housing construction. Also the aim was to find out the problems, which interfere proper ... -
Diabetes ja hoitoväsymys
(Saimaan ammattikorkeakoulu, 2012)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kuvata tyypin 1 työikäisten diabeetikoiden kokemuksia hoitoväsymyksestä. Tutkimuskysymysten tarkoituksena oli selvittää, mitä hoitoväsymys oli diabeetikon mielestä, mitkä asiat aiheuttivat ... -
Dialyysin yhteydessä toteutettu restoraattoriharjoittelu
(Saimaan ammattikorkeakoulu, 2016)Peruskestävyys, kestovoima ja koettu mieliala ovat tärkeitä tekijöitä dialyysipotilaiden toimintakyvyn ja päivittäisistä toiminnoista selviytymisen kannalta. Nämä ovat merkittäviä asioita yhteiskunnan ja yksilön näkökulmasta ... -
Dialyysipotilaan ravitsemus - Ruokakortit ruokavalintojen tueksi
(Saimaan ammattikorkeakoulu, 2014)Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa dialyysipotilaan ruokavaliota havainnollistavat ruokakokortit. Kortit on tarkoitettu oppimateriaaliksi Saimaan ammattikorkeakoulun hoitotyön opetukseen sekä ... -
Digiluovuuden kompassi
Sarja A: Raportteja ja tutkimuksia 93 (Saimaan ammattikorkeakoulu, 2019) -
Digitaalinen asiakaskokemus ja web-analytiikka : Case: Imatran Seudun Sähkö Oy
(Saimaan ammattikorkeakoulu, 2018)Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, mistä osa-alueista digitaalinen asiakaskokemus koostuu ja kuinka sitä voidaan mitata. Toisena tavoitteena oli selvittää digitaalisen asiakaskokemuksen mittausta tulevaisuudessa ... -
Digitaalinen markkinointi pk-yrityksessä inbound-markkinoinnin keinoin CASE: Customer Intelligence Finland Oy
(Saimaan ammattikorkeakoulu, 2016)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia kuinka digitaalista markkinointia kannattaa tehdä inbound-markkinoinnin keinoin. Tutkimuksen ensisijaisena tavoitteena oli löytää tehokkaimmat keinot inbound-markkinoinnin ... -
Digitaalinen taloushallinto menestystekijänä
(Saimaan ammattikorkeakoulu, 2017)Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, miten yritykset voivat hyödyntää digitaalista taloushallintoa toiminnassaan. Tutkimuksessa pyrittiin löytämään keinoja, joilla tilitoimistot voivat auttaa asiakkaitaan ... -
Digitaalisen kaksosen hyödyt teknologiateollisuudessa
(2019)Digitaalinen kaksonen on virtuaalinen kopio fyysisestä mallista. Sen käyttö on kasvanut kansainvälisesti ja tulee kasvamaan pikkuhiljaa myös Suomessa. Digitaalinen kaksonen on käsitteenä varsin uusi ja sen määrittely ... -
Digitaalisen markkinoinnin toteutus, case: Kesähotelli Imatra
(Saimaan ammattikorkeakoulu, 2017)Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli suunnitella ja toteuttaa digitaalista markkinointia opinnäytetyön tekijän toimeksiantajayritykselle Kesähotelli Imatralle. Opinnäytetyön tutkimusmenetelmä oli toiminnallinen, ja sen tuloksena ... -
Digitaalisen median markkinointi-CASE: Parturi.kampaamo Eila
(Saimaan ammattikorkeakoulu, 2017)Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda Parturi-kampaamo Eilalle pitkän tähtäimen suunnitelma, kuinka markkinoida Facebookissa, Instagramissa ja internet-sivuilla. Opinnäytetyö toimii yritykselle suunnannäyttäjänä sosiaalisen ... -
Digitaalisen myyntikampanjan optimointi : Case: Oma Säästöpankki
(Saimaan ammattikorkeakoulu, 2018)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää toteutettujen digitaalisen markkinoinnin pilotointijakson kampanjoiden tulokset. Tutkimuksessa ensisijaisen tavoitteena oli selvittää, kuinka hyvin tehdyt digitaalisen ... -
Digitaalisen taloushallinnon koulutustarjoajat syksy 2017–2018
(Saimaan ammattikorkeakoulu, 2017)Tässä opinnäytetyössä tutkittiin taloushallinnon digitaalisen murroksen vaikutuksia alan koulutustarjontaan. Tutkimuksessa selvitettiin, millainen on digitaalisen taloushallinnon koulutustarjonta Suomessa syksyllä 2017 ... -
Digitaalisten markkinointikanavien valinta ja asiakaskokemuksen yhtenäistäminen omnichannel-liiketoiminnan keinoin. Case: Kruununpuiston kesäteatteri.
(Saimaan ammattikorkeakoulu, 2017)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, mitkä digitaalisen markkinoinnin kanavat soveltuvat parhaiten käytettäväksi Imatran Kruununpuiston kesäteatterin markkinointiin sekä mitkä roolit näillä kanavilla tulisi ... -
Digitaalisuudella on monet kasvot : Saimaan ammattikorkeakoulun ja Kajaanin ammattikorkeakoulun hyviä käytänteitä
A: Raportteja ja tutkimuksia 71 (Saimaan ammattikorkeakoulu, 2016)Tämä julkaisu on laadittu yhteistyössä Saimaan ammattikorkea-koulun ja Kajaanin ammattikorkeakoulun kanssa. Julkaisun keskeisenä teemana on digitaalisen oppimisympäristön tuomat mahdollisuudet ja haasteet sekä käytännön ... -
Digitaalisuuden tuomien haasteiden huomioiminen liiketoiminnan kehittämisessä valokuvausalalla. Case: Savonlinnan Kuvakeskus Oy
(Saimaan ammattikorkeakoulu, 2010)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, kuinka valokuvausalalla toimivan Savonlinnan Kuvakeskus Oy:n liiketoimintaa tulisi kehittää muuttuvassa digitaalisessa valokuvausmaailmassa. Tarkoituksena oli luoda Kuvakeskukselle ... -
Digital marketing in the hospitality industry : what influence does digital platform economy have on the booking rates of the hotel industry
(2019)The purpose of this thesis is to analyze the influence of the platform economy on the booking rates of hotels. This thesis concentrates on two platforms important for the hotel business, the Online Travel Agencies (OTA) ... -
Digital marketing in travel industry. Case: Hotel landing page optimization
(Saimaan ammattikorkeakoulu, 2017)Landing page optimization is implementation of the principles of digital service design to improve the website’s user experience. Well done landing page optimization can have a significant positive effect on the usability ...