Haku
Viitteet 1-7 / 7
Luottamukseen ja vuorovaikutukseen perustuva yhteistyö : työntekijät työyhteisön kehittäjinä
(Turun ammattikorkeakoulu, 2013)
Osuustoimintaa on ollut jo 150 vuotta ja vuosi 2012 on nimetty osuustoiminnan vuodeksi. Osuustoimintaan liittyy ajatus, että yritetään yhdessä. Yhdessä yrittämiseen ja yhteistyöhön tarvitaan luottamusta ja avointa dialogia ...
Kotipalvelun käynnistämishanke Tikkurilan aluekirjastossa Vantaalla
(Turun ammattikorkeakoulu, 2013)
Tutkimushankkeen tarkoituksena oli löytää paras mahdollinen ratkaisu kotipalvelun toteuttamiseen Vantaan aluekirjastossa Tikkurilassa. Tutkimusmetodina käytettiin benchmarking-menetelmää sekä palvelumuotoilun konseptia. ...
Tutkijoiden Open Access -asenteiden kehittyminen Jyväskylän yliopistossa
(Turun ammattikorkeakoulu, 2018)
Open Access –julkaiseminen on ajankohtainen aihe kirjasto- ja tiedemaailmassa. Sillä tarkoitetaan tieteellisen tiedon avointa saatavuutta, jolloin tieteelliset julkaisut ovat Internetissä luettavissa ilmaiseksi ja ...
Rakennussuunnitelmien toteutuskelpoisuuden kehittäminen : hankintakortit
(Turun ammattikorkeakoulu, 2018)
Tämän työn tavoitteena oli parantaa suunnitteluprosessin sujuvuutta sekä rakentamisen tuottavuutta tarjoamalla tuotannon lähtötiedot ja kriteerit suunnittelijoiden käyttöön ennen työpiirustuksien laatimista. Työssä perehdytään ...
Lennä lennä, Pikkuli! : uuden opetuskonseptin kehittäminen Pikkulin tv-sarjasta
(Turun ammattikorkeakoulu, 2016)
Artikkeli käsittelee Pikkulin tv-sarjaan perustuvan uuden opetuskonseptin kehittämistä 3–8 -vuotiaille lapsille turkulaisessa elokuva- ja animaatioyritys Aittokoski Experience Oy:ssä. Digitaaliset työkalut vaikuttavat ...
Organisaation asenteen johtaminen : tutkimusretki psykologiseen pääomaan
(Turun ammattikorkeakoulu, 2017)
Psykologinen pääoma on positiivisen organisaatiopsykologian tutkimuksesta syntynyt käsite, johon on liitetty neljä tieteellisesti vahvistettua ulottuvuutta: toiveikkuus, optimismi, sinnikkyys ja itseluottamus. Psykologisen ...
Toimivan asiakaspalautejärjestelmän hyöty perusturvakuntayhtymä Akselille
(Turun ammattikorkeakoulu, 2018)
Hyvä sosiaali- ja terveydenhuollon laatu tarkoittaa sitä, että asiakas saa tarpeensa mukaista palvelua oikeaan aikaan ja oikeassa paikassa. Hyvää laatua ei voida luoda, jos ei ole toimivaa järjestelmää, joka tuottaa ...