Haku
Viitteet 1-10 / 23
Digitaalisen markkinointiviestinnän työkaluja pienyrityksen markkinointiin : Pirkanmaan lemmikkitalo Oy
(2021)
Tämä opinnäytetyö tarkastelee digitaalista markkinointiviestintää ja kuinka sen eri työkaluja voi hyödyntää pienyrityksen markkinoinnissa. Opinnäytteen kehittämistehtävä oli luoda sosiaalisen median suunnitelma, jota ...
Markkinointi tärkeänä osana yritystoimintaa : Portaala Oy:n markkinoinnin kehittäminen
(2020)
Opinnäytetyön aiheena on markkinoinnin tärkeys yritystoiminnan näkökulmasta. Toimeksiantajana on turkulainen maanrakennusalan yritys Portaala Oy, jonka markkinointia halutaan kehittää. Opinnäytetyö tehtiin vuoden 2020 ...
Promootiotilaisuuksien vaikuttavuus brändiin ja yritykseen
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoite oli selkeyttää ja realisoida promootiotilaisuuksiin osallistumisen vaikuttavuus yritykseen ja sen brändiin. Työn tavoite oli osoittaa, että kaikenlaiset yritykset, eri toimialoilta, voivat ...
Brändikirjan luominen : case Hikipanta Merch Oy
(2023)
Toiminnallisessa opinnäytetyössä toteutimme brändikirjan toimeksiantajalle Hikipanta Merch Oy. Työn tavoitteena oli luoda brändikirja selkeyttämään yrityksen brändiä sekä antaa ohjeistus yhtenäiseen viestintään. Hikipanta ...
Facebook-kampanjan suunnittelu verkkosivupalveluiden markkinoinnissa : case: Digitoimisto Muutu
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä Digitoimisto Muutulle Facebook-kampanjaan suunnitelma ja visuaaliset toteutukset mainoksille. Kampanjan suunnitelman tarkoituksena oli tukea yrityksen brändiä ja verkkosivupalvelujen ...
Alle 25-vuotiaisiin nuoriin kohdistuvan markkinoinnin etiikan tila
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää alle 25-vuotiaisiin nuoriin kohdistuvan markkinoinnin etiikan tilaa tarkastelemalla, miten peliyhtiöt pyrkivät vaikuttamaan nuoriin ja tätä kautta tavoittelemaan voittoja sekä ...
Inbound-markkinointi uusasiakashankinnan apuna : ohje inbound- markkinointiin Logpoint Oy:lle
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena on markkinoinnin automaation kääntäminen myynniksi metalliteollisuuden ohutlevypajassa. Toimeksianto pyrkii tuomaan esille tehokkaimman tavan harjoittaa inbound-markkinointia, sekä selvittämään ...
Myyntiyrityksen näkyvyyden parantaminen työnhakijamarkkinoilla : case: Dream On Group Oy
(2023)
Vahva näkyvyys työnhakijoille tiukentuneessa kilpailuasetelmassa voi tuoda yritykselle merkittävän kilpailuedun. Inhimillisten voimavarojen merkitys myyntiyrityksessä on erittäin suuri, joten myyntiyritysten kannattaa ...
Markkinointiviestinnän toimenpiteiden suunnittelu rakennusalan yritystä perustettaessa
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli luoda markkinointiviestinnän suunnitelma toimintaansa aloittavalle rakennusalan yritykselle. Työssä keskityttiin aloittavan yrityksen näkökulmasta oleellisimpiin markkinointiviestinnän ...
Suomalaisten yritysten TikTok-sisältömarkkinoinnin tapoja
(2022)
Opinnäytetyön tehtävänä oli selvittää, kuinka suomalaiset yritykset harjoittavat markkinointia orgaanisesti TikTok-videonjakopalvelussa. Motivaationa työn toteuttamiselle toimii kirjoittajan oma tausta sosiaalisen median ...