Haku
Viitteet 1-10 / 55
Digitaalisen markkinointiviestinnän työkaluja pienyrityksen markkinointiin : Pirkanmaan lemmikkitalo Oy
(2021)
Tämä opinnäytetyö tarkastelee digitaalista markkinointiviestintää ja kuinka sen eri työkaluja voi hyödyntää pienyrityksen markkinoinnissa. Opinnäytteen kehittämistehtävä oli luoda sosiaalisen median suunnitelma, jota ...
Vaikuttajamarkkinoinnin ansaintalogiikka : vaikuttajan näkökulma
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää sosiaalisessa mediassa toteutettavien kaupallisten yhteistöiden hinnoittelua ja toimintatapoja sekä niihin vaikuttavia tekijöitä. Vaikuttajien ansaintalogiikasta ei ole ...
Aurinkopaneelien markkinointi Espanjaan : case: Solar Finland Oy Salo-aurinkopaneelit
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Espanjan aurinkosähkömarkkinoita ja laatia markkinointisuunnitelma Espanjan markkinoille. Työ tehtiin toimeksiantona Solar Finland Oy:lle, joka on Salossa toimiva aurinkopaneeleita ...
Yrityksen näkyvyyden parantaminen Googlen paikallishaussa : case: Fabrik Cafén Google My Business -optimointi
(2020)
Kuluttajat käyttävät yhä enemmän paikallishakua etsiessään tuotteita ja palveluja. Paikallishaulla tarkoitetaan hakukoneella tehtyjä hakuja, joilla etsitään tietyllä alueella toimivia tuotteen tai palvelun tarjoajia. Koska ...
Markkinointi tärkeänä osana yritystoimintaa : Portaala Oy:n markkinoinnin kehittäminen
(2020)
Opinnäytetyön aiheena on markkinoinnin tärkeys yritystoiminnan näkökulmasta. Toimeksiantajana on turkulainen maanrakennusalan yritys Portaala Oy, jonka markkinointia halutaan kehittää. Opinnäytetyö tehtiin vuoden 2020 ...
Brändilaajennuksen onnistumiseen vaikuttavat tekijät
(2021)
Brändiä pidetään yrityksen arvokkaimpana pääomana. Uuden brändin luominen on kallista, minkä vuoksi yhä useammat yritykset päätyvät hyödyntämään jotakin olemassa olevaa brändiä lanseeratessaan uusia tuotteita tai palveluita ...
Promootiotilaisuuksien vaikuttavuus brändiin ja yritykseen
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoite oli selkeyttää ja realisoida promootiotilaisuuksiin osallistumisen vaikuttavuus yritykseen ja sen brändiin. Työn tavoite oli osoittaa, että kaikenlaiset yritykset, eri toimialoilta, voivat ...
Brändikäsikirjan luominen yritykselle, case: Halo Creators Oy
(2020)
Tämä opinnäytetyö käsittelee brand bookin eli brändikäsikirjan luomista yritykselle. Työ toteutetaan sisällöntuotantoalalla toimivalle tuoreelle yritykselle. Opinnäytetyön tavoitteena on luoda vankka pohja brändin rakentamiseen ...
Toimitilamarkkinoinnin tavoittavuuden kehittäminen : case Valimo Center
(2023)
Tämä opinnäytetyö on tehty toimeksiantona Nurmi-Yhtiöt Oy:lle, joka omistaa, vuokraa ja hallinnoi toimitiloja Helsingin Pitäjänmäen yritysalueella.
Toimeksiantaja haluaa tavoittaa uudet asiakkaat entistä paremmin. Tämän ...
Brändin merkitys urheilevien nuorten ostopäätöksissä
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää mikä on brändin merkitys nuorten kuluttajien ostopäätöksissä. Toimeksiantaja yritys on aina panostanut markkinointiin, mutta nyt he ovat alkaneet tarkastelemaan markkinointistrategiaansa ...