Haku
Viitteet 1-5 / 5
Luottamuksen merkitys ja rakentaminen B2B-myynnissä : luottamuksen myyntiprosessi
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus on selvittää luottamuksen merkitystä B2Bmyyntiprosessissa ja sitä, mitkä ominaisuudet tekevät B2B-myyjästä luotettavan. Opinnäytetyö pyrkii edistämään myyntihenkilöstön luotettavuutta asiakkaiden ...
Suoratoimitus liiketoimintamallina : aloittelevan verkkokauppiaan näkökulma
(2022)
Opinnäytetyön tavoite on avata aloittelevan verkkokauppiaan näkökulmaa suoratoimitukseen perustuvasta liiketoiminnasta. Näkökulma perustuu kirjoittajan itsensä havainnointiin ja oppimaansa.
Tavoitteena oli luoda tutkielma, ...
Yritysmyynnin kehittäminen yrityksessä Kello ja Kulta Jokinen Oy : b2b-myyntisuunnitelma
(2022)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on kehittää yritysmyyntiä yrityksessä Kello ja Kulta Jokinen Oy. Toimeksiantona on luoda voimassa oleva B2B-myyntisuunnitelma, jonka avulla saadaan kehitettyä liiketoimintaa, sekä tunnettavuutta ...
Näkökulmia vastuulliseen myyntiin varsinaissuomalaisissa pk-yrityksissä
(2024)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten eräät Varsinais-Suomen alueella toimivat pk-yritykset ymmärtävät ja toteuttavat vastuullista myyntiä sekä miten vastuullisuus näkyy niiden toiminnassa. Työn keskiössä on ...
Brändikirja käsityöyritykselle : visuaalinen identiteetti
(2024)
Tämä toiminnallinen opinnäytetyö käsittelee visuaalisen identiteetin luomista aloittavalle käsityöalan yrittäjälle. Opinnäytetyön toimeksiantajana toimii Puikkoillen, jolla ei ole olemassa olevaa brändi- tai visuaalista ...