Haku
Viitteet 1-10 / 32
Brändin rakentaminen ja brändiarkkitehtuuri korkeakoulussa : case: Turun AMK:n Master School
(2020)
Tämä opinnäytetyö on toteutettu kehittämistyönä Turun AMK:n Viestintäpalveluiden toimeksiannosta. Opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa selkeyttä Turun AMK:n brändinhallinnan ja -arkkitehtuurin nykytilanteeseen, ja tarjota ...
Henkilöbrändin kehittäminen tulokselliseksi vaikuttajaksi Instagramissa
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten henkilöbrändiä voidaan kehittää tulokselliseksi vaikuttajaksi. Viimeisen vuoden aikana vaikuttajien käyttö markkinoinnissa on ollut suuressa kasvussa. Opinnäytetyössä ...
Mistä on kaupunkien brändikäsikirjat tehty? : suomalaisten kaupunkien brändikäsikirjat 2020-luvun taitteessa
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on löytää näkökulmia kaupunkien brändikäsikirjojen kehittämiseen. Opinnäytetyössä pyritään selvittämään kaupunkien brändikäsikirjojen toistuvat teemat ja erottautumiskeinot.
Tutkimuskohteena ...
Kiertotalouden markkinointi ja tulevaisuus : kuinka erottua kilpailijoista ja vastata kuluttajien tarpeisiin?
(2019)
Opinnäytetyöni tutkii kiertotalouden markkinointia sekä tulevaisuudenkuvaa. Työssä selvitetään mitä kuluttajat ajattelevat kiertotalouden käyttämisestä mainonnassa ja onko mainonta heidän mielestään uskottavaa. Lisäksi ...
Papun visuaalisen ilmeen jakautuminen markkinointiviestinnässä
(2020)
Opinnäytetyön aiheena on Papun visuaalisen ilmeen jakautuminen markkinointiviestinnässä. Työssä pohditaan vaatebrändi Papun naisten ja lasten yhteisen kuvamaailman eriyttämisen uhkia ja mahdollisuuksia sosiaalisessa mediassa. ...
Feet-brändin kehittäminen kuluttajakyselyn avulla
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää kotimaista Feet-juoksujalkinebrändiä kuluttajakyselyn avulla. Feet on suhteellisen tuore brändi ja Feetin kuudes toimintavuosi on alkanut 2021. Feetin tuotteita myydään vain ...
Promootiotilaisuuksien vaikuttavuus brändiin ja yritykseen
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoite oli selkeyttää ja realisoida promootiotilaisuuksiin osallistumisen vaikuttavuus yritykseen ja sen brändiin. Työn tavoite oli osoittaa, että kaikenlaiset yritykset, eri toimialoilta, voivat ...
Brändikäsikirjan luominen yritykselle, case: Halo Creators Oy
(2020)
Tämä opinnäytetyö käsittelee brand bookin eli brändikäsikirjan luomista yritykselle. Työ toteutetaan sisällöntuotantoalalla toimivalle tuoreelle yritykselle. Opinnäytetyön tavoitteena on luoda vankka pohja brändin rakentamiseen ...
Äänibrändäys osana brändi-identiteettiä
(2023)
Tässä äänibrändäystä käsittelevässä opinnäytetyössä käydään läpi äänibrändäyksen perusteita ja syitä sille, miksi brändien tulisi toden teolla keskittyä omaan audioidentiteettiinsä. Teknologian hallitsemassa nykymaailmassa ...
Liiketoiminnan kasvumahdollisuudet : Jalkahoitola Höyhenen kevein askelin - mikroyrityksen liiketoiminnan kehittäminen
(2021)
Tämän opinnäytetyön aiheena on Salossa toimivan Jalkahoitola Höyhenen kevein askelin - mikroyrityksen liiketoiminnan kehittäminen. Yritys on aloitellut toimintaansa vasta vuoden ajan, eikä yrittäjä pysty vastaamaan ...