- Selaus nimekkeen mukaan Turun ammattikorkeakoulu
Viitteet 18080-18099 / 18883
-
Visuaalisen etävalvontaratkaisun prototyyppi
(2020)Esineiden internetin kasvaessa etävalvonnan tarve ja mahdollisuudet lisääntyvät. Olemassa olevat etävalvontaratkaisut ovat usein kalliita ja käytettävissä vain yhdessä käyttökohteessa. Lisäksi etävalvonnan mahdollistaminen ... -
Visuaalisen identiteetin luominen : case Turun seudun musiikkiopisto
(Turun ammattikorkeakoulu, 2012)Opinnäytetyöni kertoo yrityksen visuaalisen identiteetin luomisen lähtökohdista sekä sen toteutuksesta. Konkreettisena esimerkkinä toimii taiteellinen opinnäytetyöni Turun seudun musiikkiopistolle, jolle loin uuden graafisen ... -
Visuaalisen ilmeen luominen aloittavalle yritykselle : case Chalifera Oy
(Turun ammattikorkeakoulu, 2018)Tässä opinnäytetyössä käsitellään visuaalisen ilmeen luomista toimintaansa aloittavalle hyönteisravintoalan yritykselle. Työssä käydään läpi, miksi visuaalisen ilmeen suunnittelu on yksi tärkeimpiä prosesseja yrityksen ... -
Visuaalisen ilmeen merkitys aloittavalle yritykselle
(Turun ammattikorkeakoulu, 2017)Tämä opinnäytetyö käsittelee visuaalisen ilmeen merkitystä aloittavalle yritykselle. Tavoitteena on ensin selvittää miksi visuaalisen ilmeen luomiseen on syytä panostaa heti yrityksen aloittaessa ja mitä elementtejä ... -
Visuaalisen ilmeen suunnittelu : case: Kesämäen laamat & kotieläinpiha
(Turun ammattikorkeakoulu, 2016)Tässä opinnäytetyössä käsitellään visuaalisen ilmeen merkitystä yritykselle ja sen rakentamisen vaiheita lähtökohdista lopputulokseen. Kirjallisessa osiossa käsitellään kirjalähteiden avulla visuaalisen ilmeen merkitystä ... -
Visuaalisen ilmeen suunnittelu aloittelevalle yritykselle : case Glow Yoga
(2024)Tässä toiminnallisessa opinnäytetyössä käsitellään visuaalisen ilmeen suunnittelua ja toteutusta aloittelevalle jooga-alan yritykselle, Glow Yogalle. Opinnäytetyössä esitetään visuaalisen ilmeen suunnitteluprosessi aina ... -
Visuaalisen markkinoinnin vaikutus myyntiin : esillepanot kodintekniikan myymälässä
(2020)Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, voidaanko visuaalisella markkinoinnilla vaikuttaa asiakkaan ostopäätökseen ja sitä kautta myyntiin kodintekniikan myymälässä. Tässä työssä on keskitytty ainoastaan niihin ... -
Visuaalisen markkinoinnin vertailu muotiliikkeissä : case: Kauppakeskus Mylly
(Turun ammattikorkeakoulu, 2016)Tämän opinnäytetyön aiheena on selvittää, miten visuaalista markkinointia käytetään muotiliikkeissä. Työssä havainnoidaan ja vertaillaan visuaalisen markkinoinnin toteuttamista eri vaateliikkeissä tekijöiden valitsemien ... -
Visuaalisen markkinointimateriaalin suunnittelu Mori Collectivelle : malliston valokuvaus ja tuotekuvaston luominen
(Turun ammattikorkeakoulu, 2017)Opinnäytetyön tavoitteena oli suunnitella vaatesuunnitteluyritys Mori Collectivelle visuaalinen markkinointimateriaali. Tarkoituksena oli ottaa yrityksen mallistosta kuvat ja luoda niiden pohjalta tuotekuvas¬to sekä ... -
Visuaalisesti helppokäyttöistä verkkopalvelua rakentamassa : tapaustutkimuksena Yritysdemo-projekti Ch5 Finland Oy:n kanssa ; Typografia verkossa : mitä verkkoprojekteissa tulisi tietää typografiasta
(Turun ammattikorkeakoulu, 2010)KÄYTÄNNÖN OPINNÄYTETYÖ/ Visuaalisesti helppokäyttöistä verkkopalvelua rakentamassa – tapaustutkimuksena Yritysdemo-projekti Ch5 Finland Oy:n kanssa Käytännön opinnäytetyössä käsitellään käyttäjäkeskeistä verkkosuunnittelua, ... -
Visuaalista musiikkia : Susumu Hirasawan ja Satoshi Konin yhteistyö animaation ja elokuvamusiikin luomisessa
(2019)Tutkin japanilaisen säveltäjän Susumu Hirasawan musiikin käyttöä ja sen vaikutusta animaatio-ohjaaja Satoshi Konin elokuvissa. Kon hyödyntää animaation kerronnassa Hirasawan musiikin rytmiä ja käyttää suunnittelutyössään ... -
Visuaalisten keinojen soveltaminen : kokeellisia kompositioita
(2019)Opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä kuvallisia kokeiluja valikoitujen modernismin tyylisuuntien pohjalta. Työssä esille nostetut suuntaukset olivat konstruktivismi, De Stijl ja Bauhaus. Työssä tutkittiin ensin tyylisuuntien ... -
Visuaalisten markkinointikeinojen vertailu vaatealan myymälöiden ja verkkokauppojen välillä
(2022)Visuaalisuuden rooli on nykypäivänä muuttunut esimerkiksi sosiaalisen median sekä muiden aisteihin vaikuttavien sovellusten ja verkossa tapahtuvan kanssakäymisen seurauksena. Lisäksi visuaalisuuden merkitys on hyvin tärkeää ... -
Visuaalisuuden optimointi markkinointiviestinnässä : dataviidakon laki ja trendit suunnannäyttäjinä
(2019)Tämä opinnäytetyö tutkii visuaalisen viestinnän ja trendien roolia digitaalisessa markkinoinnissa. Tutkielman ensisijainen tavoite on selvittää visuaalisen viestinnän optimaalista hyödyntämistä nykyisessä mediaympäristössä, ... -
Visuaalisuuden tärkeys videomainosta suunniteltaessa
(2023)Videomainonnan suosio kasvaa koko ajan ja kehittyvän teknologian rinnalla se on mainonnan muoto, jonka kanssa saadaan luotua minkä tahansa näköinen mainos. Videomainonnan suunnittelu on prosessi, johon kuuluu monta ...Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad -
Visuaalisuus osana yrityksen sisältömarkkinointia Instagramissa : visuaalisen sisältömarkkinoinnin opas verkkokauppayritykselle Ohto Nordic Home
(2022)Opinnäytetyön tavoitteena oli perehtyä kirjallisuus- sekä verkkolähteisiin visuaalisesta markkinoinnista ja viestinnästä, sisältömarkkinoinnista sekä Instagramin eri ominaisuuksista. Lähteiden avulla tavoitteena oli ... -
Visuaalisuus sisältömarkkinoinnin ytimenä Instagramissa
(2021)Opinnäytetyön tavoitteena oli perehtyä kirjallisuuteen visuaalisesta markkinoinnista ja viestinnästä sekä sisältömarkkinoinnista ja Instagramin eri ominaisuuksista. Kirjallisuuteen perustuen tavoitteena oli tarkastella, ... -
Visual aids in B2B sales meetings
(2022)Myyntitapaamiset ovat myyjälle mahdollisuuksia esitellä myyjäyrityksen vahvuuksia mahdollisille ostajille. Avainviestien esittäminen tavalla, jolla ostaja ymmärtää ja muistaa ne, ei ole helppoa. On hyvin yleistä yhdistää ...Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad -
Visual design and localization of video games : from Japan to Europe
(Turun ammattikorkeakoulu, 2018)The purpose of this thesis is to explore the visual design and localization of video games in terms of basic UI design and character design in Japanese and Western, especially Finnish, styles. The two focal points are key ... -
Visual effects for mobile games : creating a clean visual effect for small screens
(2020)The importance of visual effects (VFX) in video games is significant. They are meant to support the gameplay and bring the in-game world alive. They can be explosions, leaves falling from trees, or flashing shapes in the ...