Haku
Viitteet 1-10 / 12
Tarina osana yrityksen brändiä: konsepti tarinalähtöisen brändin rakentamiseen
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tarkastella, kuinka tarina vaikuttaa yrityksen
brändiin. Työssä otettiin tarkempaan tarkasteluun asiakasyrityksen luontoaiheiset
valokuvataulut ja kuinka tarina vaikuttaa niiden kiinnostav ...
KUKKAISTUTUKSIIN LAITETTAVAN PERHOSKORISTEEN SEGMENTOINTI JA ASEMOINTI MARKKINOILLA
(2021)
Opinnäytetyössä kerättiin tietoa, jota hyödynnettiin tekijän valmistamien märkäviiratuotteiden asemoinnissa markkinoille. Tietoperusta kertoo, mitä on segmentointi sekä miten siinä onnistutaan. Tietoperustassa perehdyttiin ...
Brändiopas : Sisustussuunnitteluyrityksen brändäys kuluttajamarkkinoille
(2021)
Vahva brändäys tulee olemaan tulevaisuudessa entistä suuremmassa roolissa, sillä se luo
erottuvuutta muuten samanlaisten tuotteiden ja palvelujen välille. Suomesta löytyy valtavasti sisustussuunnitteluyrityksiä ja tästä ...
Sosiaalisen median strategia kotimaiselle pk-yritykselle: MusicFairyTales MFT Oy
(2022)
Sosiaalinen media on noussut tärkeäksi osaksi jokapäiväistä elämäämme. Ollakseen lähempänä asiakkaitaan, yrityksien tulee ottaa sosiaalisen median alustoja mukaan viestintäänsä. Sosiaalisessa mediassa toimiessaan yritys ...
Otteluisännyyden brändäys ja graafinen ilme: autoliike XBIL Oy:n tapahtumabrändäyksen kehittäminen
(2022)
Opinnäytetyössä kehitetään brändi-ilme autokauppa XBIL:n otteluisännyyspeliin pesäpallojoukkueen Manse PP:n peleihin Helsingissä ja Tampereella. Brändi-ilmeen kehitys on jatkumoa aikaisemmille XBIL:n otteluisännyyspeleille, ...
Asiakaskokemus myymäläsuunnittelun lähtökohtana - Case Asukulma
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on käsitellä myymäläsuunnittelua asiakaslähtöisestä näkökulmasta, unohtamatta kuitenkaan myymälän toiminnallisuutta työntekijöiden kannalta. Esimerkkitapauksena oli iisalmelainen vaate- ...
Koulukalusteiden ominaisuuksia havainnollistava video: case Kuopion Woodi Oy
(2022)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Kuopion Woodi Oy, joka valmistaa julkiti-lakalusteita päiväkoti-, koulu- ja palveluasumisen kohteisiin. Opinnäytetyössä suunnitel-laan ja toteutetaan markkinointivideon, jonka on ...
Ulkoisen työnantajakuvan kehittäminen palvelumuotoilun keinoin
(2023)
Tässä opinäytetyössä käydään läpi teorian kautta muotoilullisesti rakentunut ulkoisen työnantajakuvan kehittämisprosessi Gebwell Oy:lle. Työn tarkoituksena oli lisätä kohdeyrityksen tunnettuutta sekä löytää selkeät ...
Sielukkaan brändin rakennus
(2023)
Tämä opinnäytetyö keskittyy visuaalisen ilmeen suunnitteluun ja brändin rakentamiseen, ottaen huomioon yrittäjät. Millaisista rakennuspalikoista toimiva brändi rakennetaan? Kuinka pienyrittäjän tulisi markkinoida brändiänsä? ...
Personoidun tilaustyömaalauksen prosessi
(2023)
Opinnäytetyössä keskitytään personoidun tilaustyömaalauksen tekoon
ihan sieltä alkupään asiakkaan etsinnästä valmiiseen lopputulokseen.
Kuinka koko prosessi onnistuu? Onko lopputulos asiakasta miellyttävä ja
kuvastaako ...