Haku
Viitteet 1-6 / 6
Brand evaluation : AVK Finland Oy
(2019)
Strategic brand management may increase company's success. Strategic brand management´s influence in company success cannot be emphasized enough and it should be integrated as part of the company strategy. This research ...
Työnantajabrändin viestintä videotuotannon avulla: tutkimus työnantajabrändin viestinnästä ja videotuotannon roolista siinä
(2019)
Videoiden merkitys nykypäivän markkinoinnissa kasvaa jatkuvasti, sillä videoiden arvioidaan kattavan vuoteen 2020 mennessä 82 % kaikesta internetin viestinnästä. Nuorena videotuotantoyhtiönä Value Creativesta jatkavalle ...
Dancing Flowers : kukka- ja sisustusliikkeen brändin kehittäminen ja markkinoinnin suunnittelu
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Tampereella sijaitsevan kukka- ja sisustusliikkeen brändiä ja suunnitella sen markkinointia. Yrittäjä oli työskennellyt floristina 12 vuoden ajan aloittaessaan liiketoimintaansa. ...
Brändin vahvistaminen digimarkkinoinnin keinoin : case: Startup World Cup Finland 2019
(2019)
Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Startup World Cup Finland tapahtumalle. Tavoitteena työssä oli rakentaa Startup World Cup Finland - tapahtuman brändiä digimarkkinoinnin keinoin. Opinnäytetyö on toiminnallinen, ...
Tavoitteena vakiintunut tapahtuma
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, mitä urheilutapahtuman vakiinnuttaminen vaatii ja miten voidaan aikaansaada kannattava tapahtuma. Toimeksiantajana oli Winter Warrior Finland, joka järjestää OCR-kilpailua Lapin ...
Brändiviestinnän strategia Instagramiin
(2019)
Sosiaalinen media kasvattaa jatkuvasti merkitystään brändin viestin välittämi-sessä. Brändin näkyvyydellä ja toiminnalla sosiaalisessa mediassa voidaan vaikuttaa kuluttajien kiinnostuksen heräämiseen. Sosiaalisen median ...