Haku
Viitteet 1-10 / 12
Katsastusaseman suunnittelu
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, minkälaisia vaiheita ja vaatimuksia kevyen kaluston katsastustoimipaikan suunnitteluun ja perustamiseen liittyy. Työllä ei ollut tilaajaa ja se tehtiin kirjoittajan omasta kiinnostuksesta ...
Digitaalisen B2B-markkinoinnin kehittäminen sosiaalisen median kanavissa
(2022)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Kankaanpään Kukka Anttilan tarpeeseen. Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää toimeksiantoyrityksen digitaalista B2B-markkinointia, sekä lisätä yrityksen tunnettuutta ...
W-Fi WiSe palvelujärjestelmän hyödyntäminen ja konseptointi : WiFi-WiSe järjestelmän potentiaalit
(2022)
Opinnäytetyön tarkoitus pohtia mahdollisia käyttökohteita kotimaisen Missing-Link Oy:n kehittämälle langattomien verkkojen tilannetietojärjestelmälle. Erilaisten käyttökohteiden (toimialojen) löytämisen lisäksi työssä on ...
Brändivideo osana yrityksen brändin luomista
(2022)
Opinnäytetyössä tutkittiin brändivideoiden hyötyjä ja soveltuvuutta yrityksen brändin luomisessa. Tavoitteena oli selvittää, voidaanko brändivideolla herättää tunteita ja luoda haluttua mielikuvaa kuluttajille sekä saada ...
Työhyvinvoinnin startup-konseptin ketterä kehittäminen
(2022)
Opinnäytetyön lähtökohtana on olettamus, että palvelumuotoilu sekä Lean Startup -prosessit avaavat uusia näkökulmia yrityksen tuotteiden ja palveluiden kehittämiseen, asiakaskokemuksen laatuun, myyntiin sekä markkinointiin. ...
Lupa myydä : myynnin pelikirja B2B-myyntiorganisaatiolle
(2022)
Opinnäytetyön toimeksiantajayrityksenä oli kansainvälinen 1800-luvulla perustettu yrityksille palveluita tuottava yritys. Toimeksiantajayrityksessä oli meneillään myyntihenkilöstön perehdytysohjelmien kehittäminen sekä ...
Liiketoiminnan kehittäminen jakamis- ja kiertotalouspalveluita hyödyntäen : case: JAKAJAT-hanke
(2022)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten JAKAJAT-hankkeen liikeideasta kehitetään kannattava liiketoimintamalli. Tarkoituksena oli luoda ideaselostus, eli liikeidea, jota testattiin hankkeen avulla aidossa ...
Kansainvälinen omien brändien hankintayhteistyö K-ryhmän päivittäistavarakaupassa
(2022)
Tämä opinnäytetyö käsittelee kansainvälisen hankintayhteistyön tuomaa etua K-ryhmän päivittäistavarakaupassa. Opinnäytetyössä selvitetään hankintayhteistyön haasteita ja niiden ratkaisemiseen tähtääviä mahdollisuuksia. ...
Ohjeistus markkinointiin sosiaalisessa mediassa Unica ravintoloille
(2022)
Sosiaalinen media yritysten markkinointikanavana on nykypäivänä lähes välttämätön ja oikein hyödynnettynä se tarjoaa yrityksille lukuisia mahdollisuuksia edistää liiketoimintaa. Opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia selkeä ...
Liikevaihdon kasvun yhteys markkinointiin panostamiseen : yritys X:ssä
(2022)
Opinnäytetyössä tutkittiin markkinointisuunnitelman noudattamisen vaikutusta pk-yrityksen liikevaihtoon. Toimeksiantajayrityksenä oli yritys X, joka toimii kasvavalla lemmikkitarvikealalla. Yrityksellä on paikallisesti ...