Haku
Viitteet 1-10 / 14
Pk-yrityksen digitaalisen markkinoinnin vuosikello : Case Tawasta
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda toimeksiantajayritykseni käyttöön digitaalisen markkinoinnin vuosikalenteri ja visuaalinen vuosikello. Näiden tekoa varten tutkin toimeksiantajan nykyisiä digitaalisen ...
Digitaalisen B2B-markkinoinnin kehittäminen sosiaalisen median kanavissa
(2022)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Kankaanpään Kukka Anttilan tarpeeseen. Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää toimeksiantoyrityksen digitaalista B2B-markkinointia, sekä lisätä yrityksen tunnettuutta ...
Markkinoinnin automaatiojärjestelmän valinta B2B-yrityksessä
(2021)
Digitalisaatio näkyy B2B-ostajissa muuttuneena ostokäyttäytymisenä. Tämä vaatii B2B-yrityksiltä erilaisia tapoja tavoittaa parhaat asiakkaat oikeaan aikaan ja oikeassa paikassa. Markkinoinnin automaatiojärjestelmä on ...
Ohjeistus markkinointiin sosiaalisessa mediassa Unica ravintoloille
(2022)
Sosiaalinen media yritysten markkinointikanavana on nykypäivänä lähes välttämätön ja oikein hyödynnettynä se tarjoaa yrityksille lukuisia mahdollisuuksia edistää liiketoimintaa. Opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia selkeä ...
Sosiaalisen median strategia pk-yrityksille
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli ymmärtää sosiaalisen median strategiaa osana pk-yrityksen markkinointia. Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda sosiaalisen median strategiaopas pk-yrityksille. Opinnäytetyö kirjoitettiin ...
Sosiaalinen media osana yrityksen markkinointia
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli vastata tutkimuskysymykseen, miten yritykset voivat päästä kasvutavoitteisiinsa digimarkkinoinnin keinoin. Opinnäytetyön tarkoitus oli rakentaa pohja toimeksiantajayritys Somenian uusasiakas ...
Inbound-markkinoinnin opas PK-yrityksille
(2023)
Teknologian kehittyessä asiakkaiden ostokäyttäytyminen on muuttunut kovaa vauhtia, eikä perinteiset markkinoinnin keinot enää meinaa tehota. Tyrkyttämisen aikakausi on ohi ja asiakkaat tahtovat saada markkinointia heidän ...
Sosiaalisen median kanavat brändin kehittämisessä : Kisakallion Urheiluopisto
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Kisakallion urheiluopiston brändin näkyvyyttä ja tunnettavuutta sosiaalisen median kanavien avulla. Tarkoituksena oli tehdä sosiaalisen median strategia pohjautuen teoriaan ja ...
Liikevaihdon kasvun yhteys markkinointiin panostamiseen : yritys X:ssä
(2022)
Opinnäytetyössä tutkittiin markkinointisuunnitelman noudattamisen vaikutusta pk-yrityksen liikevaihtoon. Toimeksiantajayrityksenä oli yritys X, joka toimii kasvavalla lemmikkitarvikealalla. Yrityksellä on paikallisesti ...
Opiskelijaedut sekä niiden hyödyt opiskelijalle ja yrityksille
(2022)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli ymmärtää Tampereen opiskelijoiden ostokäyttäytymistä, jotta toimeksiantaja saisi työkaluja kehittää opiskelijamarkkinointiaan. Tarkoituksena oli tutkia, miten opiskelijat hyödyntävät ...