Haku
Viitteet 1-10 / 12
TikTok maksetun mainonnan työkaluna FitWood Oy:lle
(2024)
Tämän opinnäytetyön aiheena on kehittää aktiivisuutta kannustavien design-liikuntavälineitä ja lasten huonekaluja valmistavan yrityksen maksettuun mainontaan TikTok-alustalla. Opinnäytetyön on tarkoitus selvittää, millainen ...
Instagram-vaikuttajamarkkinoinnin merkitys kuluttajien ostokäyttäytymiseen
(2024)
Tässä opinnäytetyössä käsiteltiin Instagramin vaikuttajamarkkinointia. Opinnäytetyössä haetaan vastauksia mitkä tekijät vaikuttavat eri-ikäisten kuluttajien ostokäyttäytymiseen.
Työn tarkoituksena oli selvittää, miten ...
Sosiaalisen median strategia : uudelle yritykselle
(2024)
Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Perhevyöhyke Oy:lle. Perhevyöhyke Oy tarjoaa lastenhoitopalveluita sekä palveluita perheille Lempäälässä. Toimeksiannon tehtävänä oli luoda Perhevyöhyke Oy:lle sosiaalisen median ...
Ravitsemisliike Aistin näkyvyyden lisääminen sosiaalisen median strategian keinoin
(2024)
Sosiaalisen median rooli markkinoinnissa ja liiketoiminnassa on kasvanut merkittävästi viime vuosina. Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tamperelaisen ravintolan, Ravitsemisliike Aistin, sosiaalisen median strategioiden ...
Kahvilayrityksen markkinoinnin kehittäminen
(2024)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli löytää kehittämiskeinoja markkinointiin luoden kehitysehdotelma Tampereen Bakery Cafelle. Kehitysehdotelmassa käytettiin apuina erilaisia analyysejä, joihin pystyi vaikuttamaan niin ...
Verkkovalmennuksen lanseerauskampanja kuluttajalle sosiaalisessa mediassa
(2024)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön aiheena oli verkkovalmennuksen lanseerauskampanjan suunnittelu ja toteutus. Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli suunnitella ja toteuttaa lanseerauskampanja sosiaalisen median kanavissa ...
Uutiskirjeen kehittäminen lankakauppa Nurjalle
(2024)
Nurja on tamperelainen vuonna 2019 perustettu lankakauppa, joka toimi tämän opinnäytetyön toimeksiantajana. Aiheena oli tutkia kuluttajille suunnattua uutiskirjettä. Tavoitteena oli selvittää, ovatko uutiskirjeen nykyiset ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma toimeksiantajalle
(2024)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön toimeksiantajana oli Tampereen Komediateatteri säätiö sr. Työn tarkoituksena oli luoda sosiaalisen median markkinointisuunnitelma toimeksiantajalle, sillä toimeksiantajan mukaan heidän ...
Vaikuttajamarkkinointi osana yritysten sosiaalisen median markkinointia
(2024)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda ajankohtainen katsaus vaikuttaja-markkinoinnin nykytilaan Suomessa. Tavoitteena oli selvittää, mitä on onnistunut vaikuttajamarkkinointi ja mitä mahdollisuuksia ja haasteita sen ...
Markkinoinnin vuosikello case Havu ja Helmi Oy : markkinoinnin vuosikello toimintaa laajentavalle yritykselle
(2024)
Opinnäytetyö on tehty toiminnallisena työnä yritykselle Havu ja Helmi Oy. Havu ja Helmi Oy laajentaa toimintaansa yritysasiakkuuksiin, joten on tärkeää, että yrityksen toimintaympäristö on käyty uudelleen läpi uusien ...