Haku
Viitteet 1-6 / 6
B2B-asiantuntijayrityksen myyntistrategian kehittäminen
(2019)
Kohdeyritys Gofore Oyj tuottaa IT-asiantuntijapalveluita asiakkailleen Suomessa ja 4 muussa maassa Euroopassa ja sen tavoitteena on kansainvälinen kasvu.
Opinnäytetyö toteutettiin konstruktiivisella menetelmällä, jossa ...
Osana ketjua ja yhteen hiileen : kaikki myyvät
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2021)
Asiakaskokemus räätälöidyn verkkokaupan tarjousprosessissa : maksuton verkkokauppa workshop
(2023)
Opinnäytetyön aiheena oli asiakaskokemuksen kehittäminen kompleksisen myyntiprosessin tarjousvaiheessa. Tutkimusaihe rajattiin kohdistumaan toimeksiantajan uuteen palveluun, jossa asiakkaalle määritetään verkkokaupan ...
Asiakaslähtöinen myyntistrategia
(2023)
Opinnäytetyön toimeksiantajana toimii suomalainen IT-yritys. Yrityksen toiminta keskittyy vaativiin terveyden- ja sosiaalihuollon potilastiedon, toiminnanohjauksen sekä sähköisen asioinnin tietojärjestelmäratkaisuihin. ...
Asiakaskohtainen markkinointi sekä järjestelmäintegraatio myynnin ja markkinoinnin yhteistyön edistäjinä
(2023)
Asiakaslähtöisen ja kasvuun tähtäävän liiketoiminnan ytimessä on ymmärrys siitä, että ylivertaista asiakaskokemusta ei voi tuottaa yhden organisaation toiminnon työllä. Asiakkaan haasteiden ja liiketoiminnan ymmärtämiseen ...
Suunnittelun ja strategian merkitys digitaalisen markkinoinnin kehityksessä
(2023)
Toimeksiantaja Generaxion Oy on digitaalisen asiakashankinnan asiantunti-jayritys, joka tarjoaa laaja-alaisesti digitaalisessa toimintaympäristössä asiak-kailleen kokonaisvaltaisen palvelukokemuksen digitaalisesta ...