Haku
Viitteet 1-5 / 5
Tuloksellinen tulevaisuus markkinointia kehittämällä
(2020)
BIM Finland Oy on Kouvolassa toimiva yritys, joka toimittaa kemiaa sellu- ja paperiteollisuuteen. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää yrityksen tämän hetkistä asiakastyytyväisyyden ja markkinoinnin tilannetta, ...
HHJ-koulutuskokonaisuuden myyntiprosessin kehittäminen
(2020)
Erityisesti pk-yritysten hallitustoiminnan kehittämiseen tähtäävää Hyväksytty hallituksen jäsen (HHJ)-koulutuskokonaisuutta järjestetään 18 kauppakamarissa ja kauppakamarit toimivat HHJ-koulutusten jakelukanavana. Myynti- ...
Tavoitteena ajatusjohtajuus - hyödyt ja malli aloittamiseen : case Talenom Oyj
(2023)
Talenom Oyj on neljässä maassa toimiva, kasvava ja kansainvälistyvä, tilitoimistoalan pörssiyhtiö. Liiketoiminta-ajatuksena on yrittäjien arjen helpottaminen sähköisillä työkaluilla ja laajoilla huolenpitopalveluilla. ...
Asiakaskokemus räätälöidyn verkkokaupan tarjousprosessissa : maksuton verkkokauppa workshop
(2023)
Opinnäytetyön aiheena oli asiakaskokemuksen kehittäminen kompleksisen myyntiprosessin tarjousvaiheessa. Tutkimusaihe rajattiin kohdistumaan toimeksiantajan uuteen palveluun, jossa asiakkaalle määritetään verkkokaupan ...
Myynnin ja markkinoinnin yhteistyön kehittäminen ketterin menetelmin
(2024)
Toimimaton tai olematon yhteistyö myynnin ja markkinoinnin välillä tulee yrityksille kalliiksi. Sen on tutkittu vaikuttavan negatiivisesti liikevaihtoon, myyntisyklien pituuteen ja työntekijöiden pysyvyyteen. Tässä ...