Haku
Viitteet 1-6 / 6
W-Fi WiSe palvelujärjestelmän hyödyntäminen ja konseptointi : WiFi-WiSe järjestelmän potentiaalit
(2022)
Opinnäytetyön tarkoitus pohtia mahdollisia käyttökohteita kotimaisen Missing-Link Oy:n kehittämälle langattomien verkkojen tilannetietojärjestelmälle. Erilaisten käyttökohteiden (toimialojen) löytämisen lisäksi työssä on ...
Asiakaslähtöisen markkinoinnin kehittäminen
(2021)
Tarkoituksena oli tarkastella ja kehittää toimeksiantajan markkinointia. Näkökulmaksi valikoitui asiakaskokemus ja asiakasymmärrys, joka on palveluliiketoiminnassa ensisijaisen tärkeää. Lopputulemana on antaa uudenlaista ...
Työhyvinvoinnin startup-konseptin ketterä kehittäminen
(2022)
Opinnäytetyön lähtökohtana on olettamus, että palvelumuotoilu sekä Lean Startup -prosessit avaavat uusia näkökulmia yrityksen tuotteiden ja palveluiden kehittämiseen, asiakaskokemuksen laatuun, myyntiin sekä markkinointiin. ...
Liiketoiminnan kehittäminen jakamis- ja kiertotalouspalveluita hyödyntäen : case: JAKAJAT-hanke
(2022)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten JAKAJAT-hankkeen liikeideasta kehitetään kannattava liiketoimintamalli. Tarkoituksena oli luoda ideaselostus, eli liikeidea, jota testattiin hankkeen avulla aidossa ...
Asiakaskokemus räätälöidyn verkkokaupan tarjousprosessissa : maksuton verkkokauppa workshop
(2023)
Opinnäytetyön aiheena oli asiakaskokemuksen kehittäminen kompleksisen myyntiprosessin tarjousvaiheessa. Tutkimusaihe rajattiin kohdistumaan toimeksiantajan uuteen palveluun, jossa asiakkaalle määritetään verkkokaupan ...
Autojen kilpailutuspalvelu Baanan brändikuva ja kehitystyö
(2024)
Opinnäytetyö käsittelee Nettiauton kehittämän autojen kilpailutuspalvelun Baanan brändikuvaa, palvelupolkua ja markkinakenttää palvelumuotoilun näkökulmasta. Baanan brändin kehittyminen oli opinnäytetyön ajankohtana ...