Haku
Viitteet 1-4 / 4
Asiakaslähtöisen markkinoinnin kehittäminen
(2021)
Tarkoituksena oli tarkastella ja kehittää toimeksiantajan markkinointia. Näkökulmaksi valikoitui asiakaskokemus ja asiakasymmärrys, joka on palveluliiketoiminnassa ensisijaisen tärkeää. Lopputulemana on antaa uudenlaista ...
Asiakaskokemus räätälöidyn verkkokaupan tarjousprosessissa : maksuton verkkokauppa workshop
(2023)
Opinnäytetyön aiheena oli asiakaskokemuksen kehittäminen kompleksisen myyntiprosessin tarjousvaiheessa. Tutkimusaihe rajattiin kohdistumaan toimeksiantajan uuteen palveluun, jossa asiakkaalle määritetään verkkokaupan ...
Rock The City Tampere Adventure Game : aktiviteettituotteen tuotekehitys- ja palvelumuotoiluprojekti
(2023)
Tämä opinnäytetyö on toimeksianto Tapahtumatuotanto Voltti Oy:lle. Opinnäytetyön tavoitteena oli tuotteistaa ja laatia tehtäväsisältö Rock The City Tampere City Adventure nimiselle tuotteelle, joka toimii puhelimeen ladatussa ...
Autojen kilpailutuspalvelu Baanan brändikuva ja kehitystyö
(2024)
Opinnäytetyö käsittelee Nettiauton kehittämän autojen kilpailutuspalvelun Baanan brändikuvaa, palvelupolkua ja markkinakenttää palvelumuotoilun näkökulmasta. Baanan brändin kehittyminen oli opinnäytetyön ajankohtana ...