Haku
Viitteet 1-10 / 39
Sosiaalinen myynti myynnin työkaluna
(2020)
B2B-ostajien ostoprosessit muuttuvat ja myynti pyrkii pysymään mukana tässä muutoksessa. Sosiaalinen myynti on yksi vastaus muuttuviin ostoprosesseihin ja pitkittyviin useita henkilöitä vaativiin ostopäätöksiin.
Opinnäytetyön ...
Myynnin ja markkinoinnin strategioiden hallinta startup-yrityksessä
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää ja selkeyttää myynti- ja markkinointistrategian luomisprosessia. Työn tarkoituksena oli kuvata prosessi näiden strategioiden luomiseksi niin, että strategiat yhdistyvät yhdeksi ...
Myynninedistäminen myymälämarkkinoinnin keinoin päivittäistavarakaupassa : Case yritys X
(2019)
Tässä opinnäytetyössä käsitellään myymälämarkkinointia ja esitellään sen eri keinoja. Toimeksiantajana toimi yritys X, jonka eräässä myymälässä opinnäytetyö suoritettiin. Toimeksiantaja halusi pysyä työssä nimettömänä. ...
Tuloksellinen tulevaisuus markkinointia kehittämällä
(2020)
BIM Finland Oy on Kouvolassa toimiva yritys, joka toimittaa kemiaa sellu- ja paperiteollisuuteen. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää yrityksen tämän hetkistä asiakastyytyväisyyden ja markkinoinnin tilannetta, ...
Markkinointisuunnitelma Matkatoimisto Aventura Oy:lle uusasiakashankinnan tehostamiseksi
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa Matkatoimisto Aventura Oy:n uusasiakashankinnan tämänhetkinen tilanne ja tehdä sen pohjalta markkinointisuunnitelma. Markkinointisuunnitelman tavoite oli tehostaa ...
Miten varmistat, että yrityksesi digitalisoitumispyrkimykset menevät metsään?
(Tampereen ammattikorkeakoulu, 2020)
Moni yritys pohtii parhaillaan, miten yrityksen tuloksentekokykyä voisi parantaa digitalisaation keinoin. Miten erityisesti markkinoinnin ja myynnin aktiviteetit voitaisiin virittää mahdollisimman tehokkaiksi digiratkaisujen ...
Kuilu Elevators Oy:n projektitapahtuman suunnittelu ja toteutus
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena on tapahtuman suunnittelu. Tarkoituksena oli toteuttaa markkinointitapahtumasuunnitelma Kuilu Elevators Oy:lle, joka toimi opinnäytetyön toimeksiantajana. Suunnitelman pohjalta toteutettiin myös ...
Sisältömarkkinointi osana myynnin johtamista
(2020)
Modernin myynnin aikakaudella asiakkaiden tapa ostaa on murroksessa. Ostoprosessin kulku tapahtuu pääosin organisaatiolta piilossa. Asiaa peilataan myös markkinoinnin transformaation näkökulmasta. Menestyvässä organisaatiossa ...
B2B-asiantuntijayrityksen myyntistrategian kehittäminen
(2019)
Kohdeyritys Gofore Oyj tuottaa IT-asiantuntijapalveluita asiakkailleen Suomessa ja 4 muussa maassa Euroopassa ja sen tavoitteena on kansainvälinen kasvu.
Opinnäytetyö toteutettiin konstruktiivisella menetelmällä, jossa ...
Millaiset UGC-videot konvertoivat parhaiten verkkokauppamyynniksi?
(2023)
Sosiaalisessa mediassa sisältöä on tänä päivänä saatavilla käytännössä loputtomiin. Monet sosiaalisen median kanavat on rakennettu nopeasti selattaviksi ja videot toteutetaan lyhytmuotoisina. Opinnäytetyön idea lähti ...