Haku
Viitteet 1-10 / 10
Kilpailija-analyysi Flappi-sovellukselle
(2021)
Opinnäytetyössä tehtiin kilpailija-analyysi toimeksiantajayritys Tmi Arde Median kehittämälle urheilujoukkueille suunnatulle Flappi-sovellukselle. Toimeksiantaja on vuonna 2018 perustettu pieni IT-konsultointiin erikoistunut ...
Marketing Communications Plan for Jolla Oy
(2019)
Thesis commissioned by Jolla Oy, founded in 2011 and developer of mobile operating system, Sailfish OS. In 2015 the company changed their business strategy and their marketing activities failed to adapt to the new change. ...
Tietoturvatuotteen mahdollisuudet Saksassa : markkina-analyysi
(2021)
Tässä opinnäytetyössä selvitettiin Signet Digital Oy:n kehittämän Signet App -mobiilisovelluksen mahdollisuuksia Saksassa. Tarkoituksena oli selvittää saksalaisten suhtautumista ja vastaanottavuutta uusille mobiiliviestinnän ...
Marketing business development plan based on competitor analyses
(2020)
As it is in any industry, a company has to be able to follow or set trends to stay relevant in competition and thrive in the market. This report studies the trends among SME marketing companies in the southern and south-western ...
TikTok maksetun mainonnan työkaluna FitWood Oy:lle
(2024)
Tämän opinnäytetyön aiheena on kehittää aktiivisuutta kannustavien design-liikuntavälineitä ja lasten huonekaluja valmistavan yrityksen maksettuun mainontaan TikTok-alustalla. Opinnäytetyön on tarkoitus selvittää, millainen ...
Digitaalisen B2B-markkinoinnin kehittäminen sosiaalisen median kanavissa
(2022)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Kankaanpään Kukka Anttilan tarpeeseen. Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää toimeksiantoyrityksen digitaalista B2B-markkinointia, sekä lisätä yrityksen tunnettuutta ...
Opiskelijaedut sekä niiden hyödyt opiskelijalle ja yrityksille
(2022)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli ymmärtää Tampereen opiskelijoiden ostokäyttäytymistä, jotta toimeksiantaja saisi työkaluja kehittää opiskelijamarkkinointiaan. Tarkoituksena oli tutkia, miten opiskelijat hyödyntävät ...
Digimarkkinoinnin kehittäminen Bistro Vilja
(2023)
Tämä opinnäytetyö käsittelee digitaalisen markkinoinnin strategian suunnittelua ja toteuttamista Ravintola Bistro Viljalle. Työn tavoitteena oli kehittää kattava, mutta joustava digitaalinen markkinointistrategia, joka voi ...
Vastuullisuus osana vaatemerkki Aarrelabelin viestintää
(2023)
Opinnäytetyön aiheena oli vaatemerkki Aarrelabelin vastuullisuusviestinnän kehittäminen. Aarrelabel on kotimaisen Pumpkin Design Oy:n tuotemerkki, jolle vastuullisuus on yksi ydinarvoista ja toimintaa ohjaavista tekijöistä. ...
Sosiaalisen median sisältö, näkyvyys ja sitouttaminen : ravintola-alan henkilöstövuokrausyrityksessä
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia ravintola-alan henkilöstövuokrausyritys Staffmaxin sosiaalisen median kanavien, Facebookin ja Instagramin, näkyvyyttä ja sitoutuneisuutta. Miten eri kampanjat ja postaukset ovat ...