Haku
Viitteet 1-4 / 4
Sahapuuta hankkimassa : tapaustutkimus sahayhtiön asiakashankinnasta
(2020)
Tämän opinnäytetyön lähtökohtana oli kysymys sitä, kuinka saataisiin hyödynnettyä niiden metsänomistajien puukauppapotentiaali, jotka ovat puunmyynnissään passiivisia eli eivät ole teettäneet metsätilallaan hakkuita pitkään ...
Metsätalousinsinööriopiskelijat metsäalan markkinoijina : metsäalan näkyvyyden lisääminen nuorten keskuudessa
(2023)
Tämän opinnäytetyön aihe pohjautuu metsäalan opiskelijalähtöisen markkinoinnin kehittämiseen sekä metsäalan näkyvyyden edistämiseen etenkin nuorten keskuudessa. Opinnäytetyötutkimuksen tarkoituksena oli selvittää metsäalan ...
Sahalaitoksen vientimyyntiprosessien optimointi JPJ-Wood Oy:ssä
(2022)
Opinnäytetyön tarkoitus oli tarkastella kotimaisen sahaliiketoimintaa harjoittavan yrityksen myynnin, tuotannonsuunnittelun ja yleisen liiketoiminnan strategisia optimointitoimintoja kevään 2022 markkinaolosuhteissa. Tavoite ...
Tuotteiden ja palveluiden myyntiin kohdentuvien markkinointikampanjoiden toimivuus
(2023)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin organisaation X mainonnan ja markkinoinnin tavoittavuutta, oikea-aikaisuutta, vaikuttavuutta ja mielikuvia. Organisaatiota ei mainita työssä nimeltä. Työn tarve syntyi tilaajaorganisaation ...