Haku
Viitteet 1-10 / 1032
Uudisasuntokaupan vetovoimatekijät Tampereella 2022-2023
(2020)
Tämän opinnäytetyön taustalla oli kirjoittajan omakohtainen havainto siitä, että rakennusbisneksen tilannekatsausta ja mahdollisia kehitysnäkymiä ei ole kerätty ainakaan lähivuosina kokonaiskatsaukseksi, josta toimialan ...
Service productization : business plan for a graphic design service
(2020)
Service productization applies the characteristics of tangible products to intangible services in order to create value and lower risk involved in intangible purchasing. With the help of service productization, service ...
Digital marketing plan case : Bitumipojat Oy
(2021)
The purpose of this thesis was to create a digital marketing plan for the commissioner, Bitumipojat Oy, because they did not have a marketing strategy before. The company’s online store has been operating for few years, ...
The usage of team learning methods : comparison between Proakatemia and ESBD
(2020)
Käytyään kahdesti Brnon teknillisen yliopistossa yrittäjyysohjelma ESBD:n vierailevina luennoitsijoina päättivät opiskelijat Seppä ja Halonen tehdä ESBD:n henkilökunnalle ja opiskelijoille tutkimuksen, jossa selvitetään ...
Lanseeraussuunnitelma Kauneuspiste Säihkylle
(2020)
Opinnäytetyö toteutettiin lanseeraussuunnitelmana, joka tehtiin yritykselle yrityksen sijainnin vaihdoksen vuoksi. Opinnäytetyön tavoitteena oli saada käynnistettyä yrityksen toiminta kannattavasti uudella toimialueella. ...
Kilpailija-analyysi Flappi-sovellukselle
(2021)
Opinnäytetyössä tehtiin kilpailija-analyysi toimeksiantajayritys Tmi Arde Median kehittämälle urheilujoukkueille suunnatulle Flappi-sovellukselle. Toimeksiantaja on vuonna 2018 perustettu pieni IT-konsultointiin erikoistunut ...
Motivaatiotekijät Kelan toimipiseessä X
(2020)
Tässä opinnäytetyössä tavoitteena oli selvittää mitkä tekijät motivoivat ihmisiä ja selvittää teorioiden pohjalta työntekijöiden motivaatiotekijät Kelan toimipisteessä x. Tarkoitus oli luoda kattava kyselylomake, jonka ...
Customer acquisition with digital marketing tools
(2020)
Digital marketing tools have become a crucial aspect for businesses both online and offline. This Bachelor thesis literature is about digital marketing, its tools, and how they come together to aid in customer acquisition. ...
End-user experience of the travel expense claim process : case UPM-Kymmene Oyj
(2020)
This thesis was commissioned by UPM-Kymmene Oyj, a Finnish-based international forest industry company. The objective of this thesis was to study the user experience and the satisfaction of the end-users of UPM’s internal ...
Pirkanmaalainen autokorjaamo
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia pirkanmaalaisen autohuolto- ja katsastusaseman liiketoimintaa ja siihen liittyviä riskejä. Tarkoituksena oli selvittää Toiminimi X:n liike- ja henkilöstöriskit, tehdä SWOT-analyysi, ...