Haku
Viitteet 1-10 / 51
Digital marketing plan case : Bitumipojat Oy
(2021)
The purpose of this thesis was to create a digital marketing plan for the commissioner, Bitumipojat Oy, because they did not have a marketing strategy before. The company’s online store has been operating for few years, ...
Asiakaslähtöinen vaikuttajamarkkinointi
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa 25-30-vuotiaiden pirkanmaalaisten suhtautumista vaikuttajamarkkinointiin. Työn tavoitteena oli laatia tutkimuksen pohjalta suunnitelma vaikuttajamarkkinoinnin hyödyntämiseen, ...
Customer acquisition with digital marketing tools
(2020)
Digital marketing tools have become a crucial aspect for businesses both online and offline. This Bachelor thesis literature is about digital marketing, its tools, and how they come together to aid in customer acquisition. ...
Optimizing YouTube for the Development of Glass Performance Days
(2020)
The thesis was commissioned by Glaston Finland Oy, and the beneficiary was Glass Performance Days (GPD). Started in 1992, GPD had a long history and a great reputation within the glass industry. In 2019, the Organizing ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma : Buenno Research Oy
(2020)
Sosiaalisen median yleistyessä myös yrityksen sosiaalisen median markkinoinnin onnistumisesta ja haluttujen tulosten saavuttamisesta on tullut aiempaa haastavampaa. Ilman hyvin harkittua sosiaalisen median markkinointisu ...
Organizing marketing when entering new local-oriented markets : the Swedish Market
(2020)
This thesis was commissioned by Gallant Group Oy, a Finnish organization that operates in the financial management industry, providing financial management and advisory services. The objective of the research was to find ...
Developing the digital presence of Rantaperkiön Isku
(2021)
Website development and digital marketing are interlinked and rapidly changing concepts, which require continuous research. Digital marketing has shifted into a more customer-centric and a less interruptive form of marketing. ...
Pk-yrityksen digitaalisen markkinoinnin vuosikello : Case Tawasta
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda toimeksiantajayritykseni käyttöön digitaalisen markkinoinnin vuosikalenteri ja visuaalinen vuosikello. Näiden tekoa varten tutkin toimeksiantajan nykyisiä digitaalisen ...
Brändin vahvistaminen digimarkkinoinnin keinoin : case: Startup World Cup Finland 2019
(2019)
Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Startup World Cup Finland tapahtumalle. Tavoitteena työssä oli rakentaa Startup World Cup Finland - tapahtuman brändiä digimarkkinoinnin keinoin. Opinnäytetyö on toiminnallinen, ...
B2B-pienyrityksen myynnin kasvattaminen inbound-markkinoinnin keinoin
(2020)
Toiminnallinen opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona B2B-pienyritykselle Toolx Oy:lle ja sen tarkoituksena oli luoda käytännön ohjeet inbound-markkinoinnin toteuttamiseen yritykselle. Opinnäytetyön tavoitteena oli ohjeiden ...