Haku
Viitteet 1-6 / 6
Uuden äärellä. Nuorten verkkotyöpaja yhdenvertaisen palvelun mahdollistajana – näkökulmia työpajoille
(Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2020)
Uuden äärellä – Nuorten verkkotyöpaja yhdenvertaisen palvelun mahdollistajana – näkökulmia työpajoille - julkaisu kuvaa verkkotyöpajan mahdollisuuksia ja tarjoaa työpajoille verkkotyöpajan valmisteluun ja
käyttöönottoon ...
Hamina 1810. Opaskirja ohjaajalle ja pelaajalle
(Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2022)
Tervetuloa Hamina 1810 -ohjekirjan pariin. Tämän kirjan sisältö on laadittu Waypoint – nuorten pelillistetty polku työelämaan -hankkeen aikana Hamina 1810 -pelin käytön tueksi. Hamina 1810 -peli on fantasia-aiheinen ...
Vinkkejä valmennukseen. Luovia ja pelillisiä menetelmiä hyvinvointiin ja urasuunnitteluun
(Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2021)
Vinkkejä valmennukseen -työkirjaan on koottu PeliKlaani-hankkeen valmennusten käytännön toteutukset ohjeineen. Hankkeen tavoitteena oli kehittää ja toteuttaa erilaisia valmennussisältöjä eri-ikäisille ihmisille, jotka
ovat ...
Living Lab. Ideakirja nuorilähtöiseen palveluiden kehittämiseen.
(Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2023)
Miten nuoria voitaisiin kuulla entistä enemmän palveluiden kehittämisessä? Miten nuoret haluaisivat osallistua? Asiakkaiden mukaan ottaminen palveluiden kehittämiseen on ottanut isoja harppauksia viimeisen kymmenen vuoden ...
Menetelmiä nuorten digi- ja työnhakutaitojen vahvistamiseen
(Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2023)
Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulun Nuorisoalan tutkimus- ja kehittämiskeskus Juvenian OSUVA - nuorten ja nuorten aikuisten digitaitojen sparraus -hankkeen oppaaseen on koottu hyväksi havaittuja menetelmiä nuorten sekä ...
Nuorisotyötä ammatillisissa oppilaitoksissa
(Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, 2024)
Nuorisotyötä ammatillisissa oppilaitoksissa on nuorisoalan Osaamiskeskus Nuoskan – nuorisotyötä kouluissa ja oppilaitoksissa julkaisu, joka on tarkoitettu inspiraatioksi ja avuksi nuorisotyötä ammatillisissa oppilaitoksissa ...