KoulutusalaKaakkois-Suomen ammattikorkeakouluProjekti-ja myyntijohtaminen
Viitteet 1-20 / 42
-
AKOwallin MYYNTI- JA PROJEKTIJOHTAMISEN KEHITTÄMINEN
(2023)Opinnäytetyön tavoite oli teoreettisen viitekehyksen ja tutkimuksen avulla luoda toimeksiantajayritykselle AKOwallin myynti- ja projektijohtamisen menetelmiä sekä kehittämiskeinoja. Ihmisten johtaminen, myynnin johtaminen ... -
Asiakkaan ja rakennuttajakonsultin välisen kommunikaation kehittäminen
(2023)Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia rakennuttajakonsultin ja asiakkaan välistä kommunikaatiota ja etsiä siitä kehityskohteita. Asiakkaan ja rakennuttajakonsultin välisellä kommunikaatiolla ohjataan rakennushankkeen ... -
Brändin rakentaminen kiertotalousyrityksessä: case Ekokaari Oy
(2023)Pitkäjänteisesti ja taidokkaasti rakennettu brändi on yritykselle arvokas. Se voi auttaa yritystä erottautumaan kilpailijoistaan sekä saavuttamaan yrityksen sille asettamat tavoitteet. Kiertotalousalalla vallitsee ... -
CRM-järjestelmän yhdistäminen toiminnanohjausjärjestelmään
(2023)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli etsiä toimeksiantajalle parhaiten soveltuva CRM-ratkaisu. Työn alussa toimeksiantajalla oli käytössä erillinen toiminnanohjausjärjestelmä ja myynnillä erillinen CRM-järjestelmä. Tarkoituksena ... -
Digitaalisen koulutusviennin kasvattaminen kasvuhakkeroinnin avulla: Case Edufication
(2022)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia kasvuhakkerointia liiketoiminnan kasvattamisen menetelmänä ja sitä, kuinka hyvin se soveltuu digitaalisen koulutusviennin kasvattamiseen. Epäsuorana tavoitteena oli kerryttää ... -
Erikoisen tuotteen ohjauksen prosessin kehitysprojekti: Case Sulzer Pumps Finland Oy
(2019)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli yrityksen erikoisen tuotteen ohjausprosessin (COSP-prosessin) parantaminen. Erikoisen tuotteen ohjausprosessia tarvitaan, kun asiakkaalta tulevassa tarjouspyynnössä on yrityksen valmistamasta ... -
Esihenkilön käsikirja: työsuhteen elinkaaren pääkohdat
(2023)Korkealuokkainen esihenkilötyö on tärkeä voimavara yritykselle. Esihenkilöt ovat yrityksen avainhenkilöitä, jotka työnantajan edustajina seuraavat lakien ja erilaisten sopimusten asettamien oikeuksien ja velvollisuuksien ... -
Gisgro-tietojärjestelmäprojektin lisäarvo HaminaKotkan satamassa
(2019)Digitalisaatio on voimistuva trendi satamissa. Konkretiaa on kuitenkin nähty toistaiseksi vähän konservatiivisessa satamaympäristössä. HaminaKotka Satama Oy investoi satama-alueen 3D-mallinnukseen ja kehittää yhdessä VRT ... -
Hormielementin kustannuslaskennan analysointi ja kehittäminen kannattavuuden näkökulmasta
(2021)Opinnäytetyön tavoitteena oli perehtyä tuotteiden hinnoitteluun ja kustannuslaskentaan. Konkreettisena tuotoksena tuli uudistaa toimeksiantajan yhden tuoteryhmän, hormielementtien, kustannuslaskenta ja löytää mahdollisesti ... -
HR-prosessien kehittäminen: käyttöönottoprojektin yhteydessä
(2024)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää henkilöstöhallinnon HR-prosesseja, HR- ja palkkajärjestelmän käyttöönoton yhteydessä. Prosessien kehittämisen tavoitteena oli mahdollisimman sujuvat ja automaattiset HR-prosessit. ... -
Hukka ja pullonkaulat infrasuunnitteluprojekteissa: Lean mukana aikataulun hallinnassa
(2020)Aikataulun hallinta on projektin suunnittelussa ja etenemisessä yksi merkittävimmistä osa-alueista. Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli määrittää leanin menetelmien avulla toimenpiteitä toimeksiantajan projektien aikataulun ... -
Hybridiprojektinhallinta
(2024)Hybridiprojektit ovat nykypäivänä yksi yleisimmistä projektimuodoista, ja niiden suosion odotetaan vain kasvavan tulevaisuudessa. Aihealue ei sinänsä ole uusi, mutta olemassa oleva dokumentoitu tieto hybridiprojekteista ... -
Jatkuvan parantamisen strateginen johtaminen tuotantolaitoksessa
(2021)Opinnäytetyön tavoitteena oli saattaa jatkuvan parantamisen menetelmien hyödyntäminen strategisesti suunnitelmalliseen muotoon elintarvikepakkausmateriaaleja valmistavassa tuotantolaitoksessa ja tuottaa malli, jonka avulla ... -
Kiertotalous rakennusten purkamisessa : Rakennusosien uudelleenkäytön edellytykset, haasteet ja mahdollisuudet
(2021)Tässä opinnäytetyössä pyrittiin löytämään vastaus rakennusosien uudelleenkäytön lisäämiseen. Tavoitteena oli löytää tekijöitä, jotka estävät tai edistävät rakennusosien uudelleenkäyttöä osana rakennusten purkuprosessia. ... -
Kiinteiden ja siirrettävien tehtaiden strategisen kilpailuedun vertailu valmisbetoniliiketoiminnassa
(2023)Suurissa rakennusprojekteissa on tärkeää, että prosessit sujuvat. Tämä koskee myös valmisbetonin toimitusratkaisuja. On mahdollista, että siirrettävät valmisbetonitehtaat eli mobiilitehtaat ja toimiva palvelukonsepti ... -
Korjaamoliiketoiminnan myyntistrategian kehittäminen
(2022)Opinnäytetyön tavoite oli teoreettisen viitekehyksen ja tutkimuksen avulla luoda toimeksiantajayritykselle myyntistrategia, joka parantaa yrityksen markkina-asemaa ylläpitäen liiketoiminnan kannattavuutta. Työn painopisteet ... -
Kuntasektorin kunnossapitopalveluiden kehittäminen
(2024)TIIVISTELMÄ Opinnäytetyön tavoitteena oli muodostaa työn tilaajana toimineelle Destia Oy:lle palvelulupaus katujen ja kaupunkien yleisten alueiden kunnossapidolle, josta voidaan käyttää nimitystä ”Kuntasektorin palvelija” ... -
Kymenlaakson pelastuslaitoksen perustason ensihoitajien osaamisen kartoitus
(2021)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää vallitseva ammatillisen osaamisen taso pelastuslaitoksen perustason ensihoitajilla. Lisäksi työssä esitetään toimintamalleja, joiden avulla pelastuslaitos kykenee säilyttämään ... -
Liiketoimintamalli B2B-myyntiin
(2021)Menestyäkseen alati muuttuvassa kilpailutilanteessa, tulee yrityksen jatkuvasti tarkastella kriittisesti strategiaa ja toimintatapojansa sekä päivittää niitä tarpeen mukaan vastaamaan uutta tilannetta. Toimiva liiketoimintamalli ... -
Master datan hallinta
(2021)Master data on yrityksen liiketoiminnalle kriittistä tietoa, joka on koko organisaation käytössä. Yhteisomistuksen takia sen hallinta muutostilanteissa ilman ohjeistusta ja toimintamalleja on haastavaa. Tämän opinnäytetyön ...