Haku
Viitteet 1-4 / 4
Markkinointisuunnitelma ja brändin vahvistaminen Yritys X:lle
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda markkinointisuunnitelma ja vahvistaa toimeksiantajani, Yritys X:n, brändiä. Tavoitteena on uudistaa aiempaa markkinointia ottaen uusia markkinoinnin keinoja käyttöön, sekä tasapainottaa ...
Markkinointisuunnitelma B2B-yritykselle
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli tehdä konkreettinen markkinointisuunnitelma markkinointipalveluita ja asiakaskontaktointipalveluita tuottavalle yritykselle. Tavoitteena oli tehdä yritykselle helposti käytettävä ja sovellettava ...
Digimarkkinointisuunnitelma ja sen käyttöönotto pk-yritykselle
(2020)
Digimarkkinoinnilla on merkittävä rooli niin internet näkyvyyden lisäämisessä, kuin brändin rakentamisessa. Sen avulla etenkin pk-yritykset voivat kustannustehokkaasti lisätä asiakasvirtaa ja samalla erottautua muista alan ...
Monikanavamarkkinointi lihavuuden lääkehoidossa
(2021)
Tämä opinnäytetyö on tehty toimeksiantona lääketeollisuudessa toimivalle yritykselle. Lääkeyritys on tutkimukseen ja tuotekehitykseen voimakkaasti panostava kansainvälinen toimija. Heidän yhtenä liiketoiminta-alueena on ...