Haku
Viitteet 1-6 / 6
Tunnetaitojen ohjaaminen satujen avulla avoimessa varhaiskasvatuksessa
(2020)
Toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa opasvihko, jossa käytetään satuja tunnetaitojen ohjaamiseen varhaiskasvatusikäisille lapsille. Opasvihon tarkoituksena oli ensisijaisesti ohjeistaa avoimessa ...
Mitkä tunnetaidot? Vanhemmuuden tukeminen lasten tunnetaitokasvatuksessa Åbergin lastentalon avoimessa päiväkodissa.
(2020)
Toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli tuoda Åbergin lastentalon avoimen päiväkodin toimintaan osallistuville vanhemmille konkreettisia keinoja omien lastensa tunnetaitojen kehittymisen tukemiseen arjessa sekä tarjota ...
Lasten itsesäätelytaitojen tukeminen varhaiskasvatuksessa
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa, miten tutkielman kohteena olleen varhaiskasvatusyksikön arjessa tuetaan lasten itsesäätelytaitojen kehitystä ja millä tavalla erilaiset itsesäätelyyn liittyvät haasteet ...
Tunnetaitojen tukeminen varhaiskasvatuksessa draaman keinoin
(2020)
TIIVISTELMÄ
Satu Röyttä
Tunnetaitojen tukeminen varhaiskasvatuksessa draaman keinoin
Opinnäytetyön kehittämistavoite oli antaa kasvattajille tietoa draamasta, tunnetaidoista ja niiden yhdistämisestä sekä keinoja ...
Kivistön päiväkodin varhaiskasvattajat tunnetaitojen tukijoina
(2020)
Opinnäytetyön tarkoitus on selvittää Vantaalla sijaitsevan Kivistön päiväkodin varhaiskasvattajien käsityksiä tunnekasvatuksesta sekä heidän tunnekasvatustaidoistaan. Opinnäytetyö toteutettiin tutkimuksellisena ja ...
Tunteet Peliin-menetelmä varhaiskasvatuksen tunnekasvatukseen.
(2020)
Tunteet peliin -menetelmiä varhaiskasvatuksen tunnetaitokasvatukseen on opinnäytetyö, jolle oli tarve varhaiskasvatuksen kentälle. Erilaisilla menetelmillä voidaan tukea tunnetaitokasvatusta ja näin vahvistaa lasten ...