Haku
Viitteet 1-10 / 140
Digitaalinen transformaatio logistiikka-alan yrityksessä
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena on muodostaa yhtenäinen kuva kohdeyrityksen digitaalisesta transformaatiosta tuoden esiin digitaalisen transformaation osalta olennaisia painopistealueita, joita kehittämällä digitaalista ...
Keskusjärjestön digitaalisen palvelujärjestelmän kehittäminen muotoilu- ja tulevaisuusajattelun avulla
(2021)
Digitalisaatio haastaa entistä enemmän järjestöjä tarkastelemaan toimintansa nykyaikaistamista ja palveluidensa kehittämistä. Myös ulkoilujärjestö Suomen Latu ry:ssä on tiedostettu, että kattojärjestön menestyminen ...
Ethics of Cybersecurity and Biomedical Ethics – Providing Ethical Guidelines for the SHAPES Project
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli muodostaa eettiset ohjeistukset SHAPES-hankkeelle kyberturvallisuuden sekä lääketieteen tunnettuja teorioita hyödyntäen. Eettiset ohjeistukset toteutettiin Hevnerin Design Science Research ...
Kuopion kaupungin verkkosivuston saavutettavuuden kehittäminen käyttäjäkeskeisillä menetelmillä
(2020)
Digitalisaation myötä tulee huolehtia, että kaikilla ihmisillä on mahdollisuus osallistua yhteiskunnan toimintoihin tasa-arvoisesti myös internetissä. Euroopan unionin saavutettavuusdirektiivi ja sen toimeenpaneva Suomen ...
Digitaalisen palvelun ensiaskeleet: Äänimuotoista opintosisältöä tarjoavan sovelluksen suunnittelu
(2020)
Digitalisaatiokehityksen myötä opetuksen ja oppisen tavat ovat muuttumassa. Yhteiskunnallisina muutosvoimina digitalisaatio ja väestörakenteen muutokset ovat luoneet tarpeen jatkuvalle osaamisen kehittämiselle. Opinnäytetyössä ...
Kohti asiakaslähtöistä digitaalista palveluprosessia
(2019)
Tämän kehittämisprojektin lähtökohtana oli Business Finlandissa kokonaisarkkitehtuurin uudistamistarve, asiakkuushallintamallin ja –prosessin uudistamisen projektin tulokset sekä organisaation strategian mukainen digitalisaation ...
Arvokas ero - Arvon muodostuminen asiakkaalle vakuutusta irtisanottaessa
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli ymmärtää arvon muodostumista asiakkaalle vakuutusta irtisanottaessa. Tavoitteena oli kehittää vakuutusyhtiön digitaalista palvelua ja optimoida asiakkaalle muodostuvaa arvoa. Tietoperustana ...
Yritysarvot startup-kumpaanuuksissa : Case:Elisa
(2020)
Nykymaailman liiketoiminnassa nähdään yhä enemmän yhteistyö- ja kumppanuussuhteita, joiden avulla saadaan aikaiseksi kasvua, osaamista organisaationulkopuolelta ja pystytään synnyttämään uutta liiketoimintaa. Liiketoimintalogiikat ...
Pilvipalveluiden mahdollistama toiminnanmuutos
(2019)
Yksi merkittävimmistä viime vuosien teknologisista menestyksistä on ollut pilvipalvelujen kehittyminen ja niiden laajamittainen käyttöönotto terveydenhuollon organisaatioissa. Pilvipalvelualustat luovat uudenlaista tehokkuutta ...
Guidelines for Planning and Implementing Innovation Camps
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on luoda Open Innovation Camp -nimisen innovointitapahtuman suunnittelun ja järjestämisen tueksi käytännön ohjekirja, playbook. Open Innovation Camp konsepti on uusi menetelmä monitahoisten ...