Haku
Viitteet 1-10 / 28
Verkkosivuston uudistaminen yritykselle Keski-Uudenmaan Lounas- ja pitopalvelu Oy
(2020)
Ensisijaisesti tässä opinnäytetyössä uudistettiin toimeksiantajan olemassa oleva verkkosivusto nykyaikaiseksi sekä laajennettiin sitä verkkokaupalla. Toissijaisesti tässä opinnäytetyössä tarkoituksena on antaa lukijalle ...
Tuotesivun kehittämissuunnitelma : Eco Decor Oy:n kaupunkikartat
(2021)
Tässä opinnäytetyössä luotiin kehittämissuunnitelma sisustusverkkokauppa Eco Decor Oy:n kaupunkikarttojen tuotesivulle. Toimeksiantajana toimiva Eco Decor Oy on Helsingissä sijaitseva perheyritys, joka valmistaa ja myy ...
Verkkokaupan toteutus – Case Hiustuotteet.fi
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli uudelleen kehittää hius- ja kauneustuotteita myyvä verkkokauppa hiustuotteet.fi-domainin-alle. Työn toimeksiantajana toimi Suomen Hius- ja Kauneustuotteet Oy.
Työn tietoperusta koostuu ...
Asiakasyrityksen WordPress-sivuston kehittämisen suunnittelu
(2020)
Tämän työn toimeksiantaja on Kohto Oy, joka on Espoossa toimiva hyvinvointialan yritys. Työn tarkoituksena oli suunnitella Voimavuodet-nimiselle verkkosivustolle muutos, joka mahdollisti verkkokoulutukset, verkkokaupan ja ...
Asiakaskohtainen personointi osana verkkokauppaa
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on kehittää ja tutkia moottoripyörien varaosia ja varusteita myyvää verkkokauppaa. Opinnäytetyössä perehdytään suomalaisiin moottoripyöräilyyn liittyviin verkkokauppoihin benchmark ja ...
Verkkokaupan kehittäminen
(2019)
Tämä opinnäytetyö käsittelee Resta24-verkkokaupan kehittämistä asiakaslähtöisestä näkökulmasta. Työ toteutettiin kuopiolaiselle Scanzon Group Finland Oy:lle, joka on tukkuverkkokauppa- ja maahantuontiyritys. Resta24 on ...
Verkkokauppavuokraus - Lumo-asunnot verkosta
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää miten Lumo – verkkokauppavuokrausta saataisiin kehitettyä ja miten ihmiset kokevat asunnon vuokraamisen suoraan verkkokaupan kautta. Tutkimuksen avulla tuotiin mahdollisia kehitysideoita ...
Digitaalisen markkinointiviestinnän suunnitelma mundo.fi verkkokaupalle
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli suunnitella mundo.fi verkkokaupalle digitaalisen markkinointiviestinnän suunnitelma yrityksen sosiaalisen median kanaville sekä verkkokaupalle. Tämän lisäksi tavoitteena oli luoda yritykselle ...
Verkkokaupan perustamisen haasteet aloittavalle yritykselle
(2019)
Opinnäytetyössä tarkasteltiin verkkokaupan perustamista ja perustamiseen liittyviä haasteita aloittavalle yritykselle. Työn tavoitteena oli tehdä ehdotus yritykselle soveltuvimmasta tavasta perustaa verkkokauppa. Ehdotuksen ...
Tietosuoja-asetus verkkokaupalle : Muistilista onnistuneeseen implementointiin
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia aloittavan verkkokaupan vastuita ja velvollisuuksia EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen näkökulmasta. Tarkoitus oli tuottaa näiden tutkimusten perusteella helposti lähestyttävä tärkeimpien ...