"jakelutiet" - Selaus asiasanan mukaan Laurea-ammattikorkeakoulu
Viitteet 1-8 / 8
-
Digital Music Distribution Channels for Independent Bands
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2014)The main purpose of this thesis is to map different available digital distribution channels for independent bands and also to scrutinize how to utilize them effectively. The sub-objective is to interview music professionals. ... -
Internetin hyödyntäminen pienyrityksen markkinoinnissa Case: Villa Succa
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2012)Opinnäytetyön toimeksianto saatiin yrittäjältä, joka otti yhteyttä Laurea-ammattikorkeakoulun matkailun koulutusohjelmaan. Yrittäjä tarvitsi vinkkejä Internet-markkinointinsa optimoimiseen oikeisiin Internet-kanaviin. Tätä ... -
Jakelukanavien mahdollisuudet osana hotellien revenue management toimintaa
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)Tämä tutkimuksellinen opinnäytetyö toteutettiin yhdessä kolmen pääkaupunkiseudun hotellin kanssa. Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia ulkoisien jakelukanavien sekä hotellin omien internetsivujen vaikutusta yksittäisen ... -
Lentohuolinta: pelkkä ulkoistettu ulkomaan-kuljetus vai lisäarvoa tuottava palvelu?
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2011)Tämä työ käsittelee huolinnan ja erityisesti lentohuolinnan palveluaspektin ja lisäarvon selvi-tystä. Tutkimuksen toimeksiantajana toimi Hub logistics, jonka palvelutarjontaan kuuluu muun muassa materiaali-, tieto- ja ... -
Minikaiuttimen jakelukanavat valmistajalta jälleenmyyjälle
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)Opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää, onko kyseiselle minikaiuttimelle markkinoita. Työn teoreettinen viitekehys käsittelee markkinointimixin neljää kilpailukeinoa: tuotetta, hintaa, saatavuutta ja markkinointiviestintää. ... -
Ravintola Skiffer Tahkovuoren markkinoinnin kehittäminen : Developing the marketing of Restaurant Skiffer Tahkovuori
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2011)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää ravintola Skiffer Tahkovuoren markkinointia. Koska kysymyksessä on uusi ravintola, joka avattiin joulukuussa 2010, ei markkinointiin ole ehditty vielä panostaa. Markkinoinnin ... -
Suomalaisten mikro- ja pienyritysten kansainvälistymishaasteet Venäjän markkinoille
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2012)Suomen pienet markkinat houkuttelevat yrityksiä yhä useammin kansainvälisille markkinoille. Kansainvälistymisen myötä yrityksen on mahdollista saada uusia asiakkaita sekä laajentaa liiketoimintaansa. Suomalaisten yrityksien ... -
Yritysmuutto-ohjeiden uusiminen, Case: Muuttopalvelu Niemi Oy
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2009)Opinnäytetyön tavoitteena oli uusia kohdeyrityksen yritysmuutto-ohjeet. Kohdeyrityksenä on Muuttopalvelu Niemi Oy. Lähtötilanteessa yrityksellä oli käytössä vanhat muutto-ohjeet, joita oli viimeksi päivitetty vuonna 2006. ...