- Selaus nimekkeen mukaan Laurea-ammattikorkeakoulu

Viitteet 18400-18419 / 20540

    • Uuden myyjän perehdytyksen kehittäminen Yritys X:ssä 

      Ailio, Minea (2021)
      Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, millaisia haasteita toimeksiantajayrityksen uusien myyjien perehdytyksessä tällä hetkellä on sekä miten uusien myyjien perehdytystä voitaisiin parantaa. Tutkimuksen tarkoituksena ...
    • Uuden nivelreumadiagnoosin saaneen potilaan lääkehoidon ohjausmalli 

      Kangasniemi, Jere (2022)
      Opinnäytetyö toteutettiin kehittämistyönä, jossa tuotettiin fraasipohja reumapoliklinikan sairaanhoitajien käyttöön sähköiseen LifeCare- potilastietojärjestelmään. Yhteistyökumppanina toimi Päijät-Hämeen keskussairaalan ...
    • Uuden nosto-ovituotteen lanseeraaminen 

      Matinheikki, Kalle-Erkki; Nikander, Julius (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2016)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli arvioida lanseerausmahdollisuuksia uudelle RSD-01 Hybrid DIY-nosto-ovelle. Lisäksi tavoitteena oli kartoittaa mahdollisuuksia toimeksiantajamme B-W Doorin kilpailuaseman parantamiseksi ...
    • Uuden pakkokeinolain vaikutus poliisin toimittamiin laite-etsintöihin 

      Helin, Mika (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2018)
      Tutkimuskysymyksenä oli selvittää, miten uusi pakkokeinolaki on vaikuttanut poliisin toimittamiin laite-etsintöihin. Tutkimuksessa perehdytään myös siihen, miten uutta pakkokeinolakia tulisi tulkita tutkinnan aikana. ...
    • Uuden palvelukonseptin käyttöönotto toimintatutkimus Sampo Pankki Oyj 

      Niemi, Riku (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)
      Opinnäytetyön aiheena oli tutkia Sampo Pankki Oyj:n organisaatiouudistuksen antamia mah-dollisuuksia kehittää asiakaspalvelua sekä toteuttaa uuden palvelukonseptin käyttöönotto. Työ toteutettiin toimintatutkimuksena ...
    • Uuden palvelukonseptin markkinatestaus : Case: FOREX Bank AB filial i Finland 

      Hirko, Teemu (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2012)
      Verkossa asioiminen on viime vuosina kehittynyt räjähdysmäisesti Suomessa ja suomalaiset ovat omaksuneet verkosta ostamisen hyvin nopeasti. Tutkimusten mukaan vuosi vuodelta suomalaiset käyttävät yhä enemmän rahaa verkosta ...
    • Uuden palvelun hinnoittelu ja markkinointi : Case: Karkkilan Kuntokärpänen Oy 

      Hildén, Lotta (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2015)
      Opinnäytetyö toteutettiin suomalaiselle yksityiselle kuntosaliyritykselle toimeksiantona. Toimeksiantajana toimi Karkkilan Kuntokärpänen Oy. Työ tehtiin toimeksiantajan tarpeen pohjalta. Ajatuksena oli löytää uudelle ...
    • Uuden palveluyrityksen brändin rakentaminen ja lanseeraus 

      Laine, Carla Maria (2024)
      Tämän portfolio-opinnäytetyön aiheena oli esitellä uuden palveluyrityksen brändin rakentaminen ja lanseeraus yrityksen perustamisen yhteydessä. Perustettu palveluyritys tarjoaa koirien päivähoitoa. Työn keskeisenä tavoitteena ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Uuden parturi-kampaamon markkinoinnin aloitus TikTokissa: tutkimus tekijöistä, jotka vaikuttavat markkinointivideoiden menestymiseen 

      Joutsensalo, Hertta; Sivonen, Outi (2023)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia uuden parturi-kampaamon Hiushuone Nomin videomarkkinoinnin menestymistä TikTokissa. Opinnäytetyön tavoitteena oli saada aiheesta konkreettista ja ajankohtaista tietoa, jota ...
    • Uuden rahanpesulain velvoitteet Tilitoimisto X:lle 

      Oinonen, Tytti (2019)
      Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia vuonna 2017 voimaan tulleen uuden rahanpesulain (444/2017) keskeisiä velvoitteita tilitoimistolle. Työ tehtiin toimeksiantona Tilitoimisto X:lle. Opinnäytetyön tarkoitus on toimia ...
    • Uuden ravintolan kehittäminen palvelumuotoilulla 

      Yli-Houhala, Tuomas (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2016)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda Royal Ravintolat Oy:n uudelle ravintolalle uusi ja käyttökelpoinen konsepti, jota toimeksiantaja pystyy hyödyntämään tulevaisuuden liiketoiminnassaan ja laajentumisessaan. ...
    • Uuden rekrytointipalvelukonseptin testaus ja kehittäminen 

      Junnila, Aino (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2015)
      Opinnäytetyön tarkoitus oli kehittää uusi rekrytointipalvelukonsepti ja testata sen toimivuutta. Rekrytointikonseptia testattiin Laurea-ammattikorkeakoulussa. Tilaisuuteen osallistui harjoittelupaikkaa hakevia opiskelijoita ...
    • Uuden tapahtumakonseptin kehittäminen: Case InnoBussi 

      Kantonen, Onerva (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2015)
      Tämän toiminnallisen opinnäytetyön aiheena oli uudenlaisen InnoBussi-tapahtumakonseptin kehittäminen InnoEspoo–hankkeen InnoVaara–yhteisölle. Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi InnoEspoo–hanke. Opinnäytetyön tavoitteena ...
    • Uuden tehovalvontayksikön vaikutukset Uudessa Lastensairaalassa 

      Ihalainen, Jenni; Valkama, Taru (2020)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa tietoa Uuteen lastensairaalaan vuonna 2019 perustetun lasten tehovalvontayksikkö Laakson toiminnasta. Tavoitteena oli arvioida tehovalvontayksikköä ja saatujen tulosten pohjalta ...
    • Uuden tilintarkastuslain tuomat muutokset tilintarkastajien työhön ja toimenkuvaan 

      Vänttilä, Marika (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2009)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia uuden 1.7.2007 voimaan astuneen tilintarkastuslain(459/2007) vaikutuksia tilintarkastajina toimineiden henkilöiden työhön ja toimenkuvaan. Tutkimuksen avulla on pyritty selvittämään, ...
    • Uuden toiminnanohjausjärjestelmän suunnittelu ja testaus : case: Hokkipaino Oy 

      Piiroinen, Anna-Kaisa (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2009)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää, minkälaisia ominaisuuksia pienen kirjapainoalan yrityksen toiminnanohjausjärjestelmän tulee sisältää ja mitä hyötyjä yritys voi tästä saada liiketoiminnalleen. Opinnäytetyö ...
    • Uuden tuoteryhmän lanseeraussuunnitelma teollisuusmarkkinoille 

      Meling, Jonas; Moisio, Vesa (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2009)
      Uuden tuoteryhmän lanseeraussuunnitelma teollisuusmarkkinoille Opinnäytetyön tarkoituksena on laatia Suomen 3M Oy:llelanseeraussuunnitelma uutta tuoteryhmää varten. Uusi tuoteryhmä pitää sisällään polyuretaani- sekä ...
    • Uuden tuotesarjan lanseeraussuunnitelma - Case: Herbaidea 

      Tuononen, Anne; Väistölä, Katri (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2009)
      Opinnäytetyön tavoitteena oli tehdä tuotelanseeraussuunnitelma Herbaidea – vartalonhoitosarjalle, joka on tarkoitus lanseerata Suomessa kosmetologeille ja muille kauneudenhoitoalalla toimiville asiantuntijoille. ...
    • Uuden tuotteen kehittäminen ja lanseeraaminen markkinoille Case: Three Guys From Helsinki 

      Tuupainen, Juho; Virkkunen, Tomi (2020)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää alkutekijöissä oleva liikeidea kohti kaupallistamista. Lähtökohtana opinnäytetyölle oli vauhdittaa liikeidean kehittymistä keskittymällä sen tuotekehitys- ja lanseerausprosessiin. ...
    • Uuden tuotteen lanseeraus 

      Heinonen, Sini (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2016)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kuvata Colornova Oy:lle uuden tuotteen lanseerausprosessi teoriatiedon pohjalta. Opinnäytetyön tavoitteena oli kuvata ja kirjata maahantuontiyritykselle olennainen prosessi ...