Haku
Viitteet 1-5 / 5
Markkinointisuunnitelma Kunnon Startti Oy
(2019)
Tämä opinnäytetyö on markkinointisuunnitelma kuntosalialan yritykselle. Yrityksellä ei ole ollut aiempaa markki-nointisuunnitelmaa. Työn tavoitteena on avata markkinoinnin teoriaa, perusteita ja tavoitteita henkilöille, ...
Orgaanisen Facebook-markkinoinnin vaikutus kuluttajakäyttäytymiseen : Case: Elämyslahjat Oy
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, miten orgaaninen Facebook-markkinointi vaikuttaa kuluttajakäyttäytymiseen ja tukee ostopäätöstä. Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona yritykselle Elämyslahjat Oy. Tarkoituksena oli ...
Digitaalisen markkinoinnin opas aloittelevalle yritykselle: Case PlasticFreeWorld Oy
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli toteuttaa digitaalisen markkinoinnin suunnitelma toimeksiantajan PlasticFreeWorld Oy:n digitaaliseen markkinointiin. Tutkin opinnäytetyössä toimeksiantajan jo käytössä olevia digitaalisen ...
Suomalaisten lastenvaateyritysten näkyvyys sosiaalisessa mediassa
(2019)
Opinnäytetyö keskittyy vertailemaan viiden valitun suomalaisen lastenvaateyrityksen näkyvyyttä sosiaalisessa mediassa. Työhön valitut yritykset ovat Reima, Gugguu, Aarrekid, Paapero sekä Marakattimarssi.
Työn tavoitteena ...
Digitaalisten ratkaisujen soveltaminen luontomatkailuun – teoriaa, kokeiluja ja käyttäjäkokemuksia
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2019)
Tässä julkaisussa esitellään Virtuaaliluonto -hankkeessa tehtyjä kokeiluja, niiden oppeja ja tuloksia. Hankkeen tavoitteena oli tuottaa uutta tietoa ja ideoita digitaalisuuden ja virtuaalisuuden hyödyntämiseen luontomatkailussa, ...