Haku
Viitteet 1-4 / 4
Kustannustehokas ja tuottoisa hakukonemarkkinointi
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoite on tutkia hakukonemarkkinoinnin mahdollisuuksia yrityksen kasvun tueksi. Päätavoitteena on ymmärtää hakukoneiden käyttäytymistä ja niiden monimutkaisia algoritmeja. Tietoja hyödyntämällä pystyy ...
Sisältösuunnittelu markkinoinnin ja viestinnän keinoin: case Etelä-Pohjanmaan korkeakouluyhdistys
(2022)
Opinnäytetyö esittelee menetelmiä brändin kehittämiselle sisältösuunnittelun ja sisältömarkkinoinnin keinoin sekä esittelee erilaisia keinoja sisältömarkkinoinnin ja viestinnän strategiselle suunnittelulle. Työ perustelee ...
Käsityöalan kivijalkamyymälän kilpailukeinot
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia asiakkaiden asiointia ja tyytyväisyyttä käsityöalan erikoismyymälä Ompelutin toimintaan liittyen. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli perehtyä käsityöalaan. Opinnäytetyön toisena ...
Ähtärin matkailulehden vaikutus kaupungista saatuun mielikuvaan
(2024)
Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Ähtärin kaupunki. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, millaisia mielikuvia Ähtärin matkailulehti herättää Ähtärin kaupungista ja onko sillä vaikutusta Ähtärin vetovoimaisuuteen. ...