Haku
Viitteet 1-5 / 5
Marketing and communication of the SeAMK Cooperative
(2023)
Opinnäytetyössä SeAMK Osuuskunnan toimeksiantamana tuotettiin markkinointimateriaalia ja uusille jäsenille tarkoitetun käsikirjan käännös englannin kielelle. Opinnäytetyössä käydään läpi laadullisin menetelmin tehtyä ...
Membership acquisition among the international students of SeAMK
(2022)
This thesis work was done as a commission for the student union of Seinäjoki university of applied sciences SAMO. The objective of this thesis work was to help the membership acquisition of SAMO and to explain why international ...
Esla Market Analysis: colorado
(2022)
Nykyajan yritykset ovat kansainvälisempiä kuin koskaan aikaisemmin. Ne operoivat eri valtioissa ja maanosissa, ja onnistukseen laajentumisessa, yritys tarvitsee paljon osaamista ja tietoa kohteena olevasta markkina-alueesta. ...
Sustainability, Brand Equity and Brand Benefits: Three fundamental concepts in Brand Management. An Analysis for The Nestlé Brand
(2022)
This Final Degree Project, which is presented to obtain the degree in International Trade
of the University of León, studies different components of the brand management
spectrum. Firstly, sustainability and how companies ...
Cross-cultural marketing of beauty products in countries with cultural and religious differences
(2023)
With a focus on Islam, Judaism and Hinduism, this study examines the marketing of beauty products in nations with diverse cultural and religious practices. It examines how international beauty companies such as L'Oréal, ...