RAKENNUSSANEERAUSALAN YRITYKSEN NEGATIIVISEN ASIAKASPALAUTTEEN YLEISIMMÄT SYYT
Leskinen, Jarkko (2015)
Leskinen, Jarkko
Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu)
2015
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2015081714024
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2015081714024
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kerätä kirjallisilla kyselylomakkeilla rakennussaneerausalan yrityksen asiakaspalautetta sekä etsiä yleisimmin toistuvien negatiivisten asiakaspalautteiden syyt ja täten kehittää yrityksen toimintaa kyseisillä osa-alueilla.
Tutkimuksen perusteella havaittiin kolme osa-aluetta, joiden kehittämiseen oli yrityksessä panostettava. Opinnäytetyön ohessa tekemäni asiakastyytyväisyyskysely sekä yritykselle tekemäni vastaanottotarkastuksen pöytäkirja otettiin yrityksessä käyttöön.
Tutkimuksen perusteella havaittiin kolme osa-aluetta, joiden kehittämiseen oli yrityksessä panostettava. Opinnäytetyön ohessa tekemäni asiakastyytyväisyyskysely sekä yritykselle tekemäni vastaanottotarkastuksen pöytäkirja otettiin yrityksessä käyttöön.