Uusimmat viitteet

  • Äitiys- ja vanhempainvapaan haasteet kauneudenhoitoalan yrittäjillä 

    Kostet, Johanna (Turun ammattikorkeakoulu, 2015)
    Yrittäjien äitiyslomasta ei löydy paljoa tietoa. Kauneudenhoitoalalla työskentelee paljon naisyrittäjiä ja monelle tulee jossain vaiheessa ajankohtaiseksi etsiä tietoa yrittäjien äitiyslomasta tai toisin sanoen äitiys- ...
  • Vuokratyövoima hiusalalla 

    Koistinen-Porvari, Anu (Turun ammattikorkeakoulu, 2016)
    Opinnäytetyön päätavoitteena oli selvittää onko vuokratyövoiman käyttäminen mahdollista hiusalalla ja mitkä ovat sen haasteet työnantajan näkökulmasta. Kysymystä lähdettiin selvittämään parturi-kampaamoyrittäjiltä ...
  • Sosiaalisen median markkinoinnin tehostaminen : The Body Shop Suomi 

    Veittikoski, Jenny (Turun ammattikorkeakoulu, 2015)
    Tämän opinnäytetyön avulla pyritään kehittämään The Body Shop Suomen markkinointiviestin-tää sosiaalisessa mediassa. Työn tavoitteena on viestintää kehittämällä luoda sosiaalisten me-dian kanavien seuraajiin sellainen ...
  • AVANTGARDE 2.0 

    Vienola, Noora (Turun ammattikorkeakoulu, 2015)
    Viimevuosina turkulaisen AVANTGARDE-kampaamon merkittävimmät kehitysaskeleet on otettu koulutuksen ja tuotekehityksen puolella maanlaajuisesti, jonka vuoksi opinnäytteessäni palaankin takaisin yrityksen juurille. Yritys ...
  • Jalkineliike Stella : jalkojen ja kenkienhoitoesitteellä lisäarvoa asiakkaille 

    Lundgren, Pauliina (Turun ammattikorkeakoulu, 2015)
    Tämä opinnäytetyö on tehty toimeksiantona Jalkineliike Stellalle yrityksen asi-akkaiden pyynnöstä. Esite on tuotettu asiakkaille jaettavaksi ja se sisältää jalko-jenhoito-ohjeen, hyvän kengän valintaohjeen sekä jalkateräalueen ...
  • Vaasan Kirkkoapteekki edelläkävijänä : tuottavuutta kosmetiikanmyyntiin markkinoinnin uudistuksilla 

    Muittari, Miia (Turun ammattikorkeakoulu, 2015)
    Opinnäytetyönä toteutettiin markkinoinnin uudistus Vaasan Kirkkoapteekkiin. Päätavoitteena oli kosmetiikan myynnin kasvattaminen käyttämällä markkinointimixiä. Työ lähti liikkeelle kokonaisvaltaisesta kartoituksesta, ...
  • Ajanhallinta : ajanhallinta ja työntehostaminen -koulutus 

    Kukk, Eneli (Turun ammattikorkeakoulu, 2015)
    Miten voimme olla hyviä ajanhallinnassa kun aikaa ei voi hallita? Mitä tehdä, kun töitä vyöryy päälle niin, ettei aika riitä niiden tekemiseen. Stressi vie yöunet ja tuntuu, että ei pysty enää hallitsemaan omaa elämää? ...
  • Apteekkikosmetiikan myynnin kehittäminen 

    Kotiniemi, Jenny (Turun ammattikorkeakoulu, 2015)
    Opinnäytetyö käsitteli apteekkikosmetiikan myynnin kehittämisprosessia, jonka tuotoksena oli käsikirja myynnin kehittämiseen. Toimeksiantajana toimi turkulainen Pyhän Henrikin apteekki sekä sen yhteydessä toimiva kauneushoitola ...
  • Launching plan for SkinDesign -product line 

    Sipilä, Kirsti (Turun ammattikorkeakoulu, 2015)
    The abstract of this thesis was to come up with a launching plan for upcoming product line called skindesign. The ao, was to create a plan that would help the company with the launching process. In a process of research, ...
  • Opas asiakaslähtöiseen tuotemyyntiin : palveluprosessin aikana lisäarvon tuottaminen asiakkaalle tuotemyynnin avulla 

    Niskanen, Saija (Turun ammattikorkeakoulu, 2015)
    Opinnäytetyönä on koottu opas valmistuville parturi-kampaaja-opiskelijoille. Oppaan tarkoituksena on auttaa ja ohjata opiskelijoita kohtaamaan työelämän myyntityöhön liittyviä haasteita vastaan. Oppaan esimerkit ovat ...
  • Yrittäjyyden haasteet ja pelot 

    Ojala, Tarja (Turun ammattikorkeakoulu, 2015)
    Yrittäjyys on lähes ainoa työllistymiskeino parturi-kampaamo alalla. Työpaikkoja ei ole ja yrittäjyyteen kannustetaan, mutta mikä siinä pelottaa? Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää yrittäjyyden esteitä, pelkoja sekä ...
  • Olemassa olevien asiakkaiden hyödyntäminen suosittelumarkkinoinnissa : case Tehden Oy 

    Hietala, Annika; Posio, Satu (Turun ammattikorkeakoulu, 2015)
    Suosittelumarkkinointi on strateginen markkinointikeino, joka tarkoittaa asiakassuositusten aktiivista ja systemaattista hyödyntämistä sekä edistämistä. Se perustuu asiakastyytyväisyyden korkeimpaan tasoon, jolloin asiakas ...
  • Opas aloittelevalle kauneudenhoitoalan yrittäjälle : yrityksen perustaminen ja rahoitus helpommaksi kauneudenhoitoalan ammattilaisille 

    Karppinen, Ida (Turun ammattikorkeakoulu, 2015)
    Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli luoda lyhyt yrityksen rahoitusta käsittelevä opas kauneudenhoitoalan aloitteleville yrittäjille. Tarve oppaalle on aiheellinen ja ajankohtainen, sillä kauneudenhoitoala on perinteisesti ...
  • Lisäarvoa tapahtumista : case Hairmail Oy 

    Räisänen, Suvi-Tuuli; Ulmonen, Sanni (Turun ammattikorkeakoulu, 2015)
    Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Hairmail Oy, joka on kauneudenhoitoalan tukkuliike. Tuotoksena toimeksiantajalle tehtiin PartyIt – asiakasiltojen suunnittelukokonaisuus, jota tullaan käyttämään Hairmailin myymälöissä ...
  • Verkkokaupan palveluprosessin kehittäminen 

    Myllykoski, Essi (Turun ammattikorkeakoulu, 2015)
    Opinnäytetyön tavoitteena on kehittää kosmetiikkaa myyvän verkkokaupan palveluprosessia ja asiakkaan kokemaa palvelukokemusta. Verkkokaupassa myydään kosmetiikkaa ja yksi tärkeimmistä arvoista liiketoiminnassa menestymisen ...

Näytä lisää