Markkinointisuunnitelma : Suomen luontokeskus Haltia
Niskanen, Petra (2015)
Niskanen, Petra
HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu
2015
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201504295447
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201504295447
Tiivistelmä
Opinnäytetyö koostuu kahdesta osasta. Teoriaosiossa tunnistetaan trendit ja asiakkaat. Lisäksi käsitellään markkinoinnin ajankohtaisten teemojen vaikutusta matkailukohteen kehittämiseen ja markkinointiin; etenkin hyvinvointimatkailu- ja kuluttajatrendejä sekä sitä, miten ne vaikuttavat sisältöihin, kanaviin ja kohderyhmiin kokemusmarkkinoinnissa.
Markkinointisuunnitelma alkaa Haltian nykytilan määrittelyllä ja vahvuuksien ja heikkouksien tunnistamisella. Lopuksi ehdotetaan uudistuksia etenkin Haltian sähköiseen markkinointiin ja sen myyntiä edistäviin työkaluihin.
Markkinointisuunnitelma alkaa Haltian nykytilan määrittelyllä ja vahvuuksien ja heikkouksien tunnistamisella. Lopuksi ehdotetaan uudistuksia etenkin Haltian sähköiseen markkinointiin ja sen myyntiä edistäviin työkaluihin.